Grønne Aktier — Juni 2021
-
The next key milestone for the Skive plant is the proof-of-concept for our technology and commercial operation, when one production line has delivered at full production capacity for a longer time-period – as well as being able to operating on two production lines in parallel.
-
-
Nogen der kan læse denne artikel? Alarmen er gået?
-
Koden det er sådan noget der er let at sige. Og så kunne de have meldt det ud for flre uger siden. Det er sprit ny teknologi de prøver at skalere op. Det er bare per definition ikke så let som man har planlagt i et excel
-
CEO er også ude at sige de har kørt linjen 5-6 dage. Men deres POC er bla 90% af max kapacitet over 7 dage
-
Nu rammer vi lige om et øjeblik ind i sommerferie. Så tænker vi skal mindst frem til august og måske sep før de får muligheden igen
-
19:34 Trold. Jeg synes godt om skepsis(vist en nødvendig egenskab på markedet), men hvad er det egentlig du vil? Ind billigt? fx i 30? Eller vil du kritisere QF og være skeptisk over selskabet? Jeg tror helt sikkert du kan komme ind i 30'erne hen over juli/august - det ligge ligesom ligefor. Der bliver infotørke de næste 2 mdr. mindst - hvilket smitter af på de korte penge. Men er bare nysgerrig - hvad vil du med den? Ved du det?
-
Jeg har ikke lagt skjul på jeg finder selskabet interessant. Har været med i flere teknologi selskaber fra tidlig fase, så har lidt indblik i at ting ofte løber ind i udfordringer. Og det er hvad vi har set her
-
Jeg kommer ganske givet til at købe en stake, eller rettere nok 3 fordelt på lidt forskellige tidspunkter
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind