Grønne Aktier — Juni 2021
-
Jeg har ikke købt endnu. Holder øje med et dip under 40
-
I øvrigt skal vi også snart til at vænne os til et nyt spændende grønt selskab på børsen. I dag har alle vi investorer i danske Ennogie, nemlig fået mail fra selskabet at de går på børsen. De forventer den bliver noteret i aug/sep. Mon ikke snart der kommer mere ud om det i medierne

-
Ja det er et selskab der så småt er ved at nå ud at den primære R&D fase og mere over i salgs mode. Og så er markedet stadig meget ungt. Det her med at kunne erstatte passivt tag, med et tag der betaler sig selv hjem
-
der er solgt over 250 tage. Budget for i år er 25-30 mio på toppen. Og konservativt er det sat til at doble næste år
-
De har dårligt dyppet en lilletå i Tyskland med blot 2 sælgere der adressere et potentielt årligt marked på ca 70 mia dkk
-
Så det er nok det markedet jeg er særligt nysgerrig på når de trykker mere på speederen dernede. Den berømte hockeystick kan blive ret stejl
-
Den præcise PS må vi vente og se til en meddelelse indenfor den nærmeste tid.
-
Børsen havde for kort tid siden en stor gennem,gang af 33 selskaber på First North. Kan siger så meget som Ennogie ligger i den billige ende af de 33 selskaber
-
Og en stort 2 cifret antal x mindre end Quantufuel

‘ -
Lidt pudsigt er der en person i Spanien der har fundet Ennogie og købt et system. Vedkommende giver udtryk for der ikke rigtigt findes den type systemer/tage fra andre producenter i Spanien. Det vil overraske mig hvis det er sandt. Men det er da tydligt han får utrolig mange kwh ud af det. Så der er gratis AC og ladning af elbil

-
-
-
Ikke andet end at hele emissionen reelt var tegnet i går kl 11. Så nok en hvis sandsynlighed for den lukker før tid
-
Så er det netop kommet ud at Ennogie går på børsen. Læs evt mere i debatten hvor jeg har oprettet et indlæg
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind