Grønne Aktier — Maj 2021
-
Tak ungeee...Det er netop en "samtalepodcast".

-
ungeee..Det er da bare fedt med feedback uanset om det er positivt eller negativt. Bliv endelig ved med det.

-
Også god aften til dig.

-
Video
Teknisk analyse på renteudviklingen og fire grønne og en enkelt
sort :Scatec Solar, Quantafuel, Ørsted, Vestas og Equinor
-
17.22 - Hans H fortæller altid sagligt i sine videoer, at han taler trend altså TA og ikke forholder sig til FA omkring aktierne - hvorefter han bruger en del tid netop på det i denne video. Ser meget tit med interesse hans videoer, men denne hører klart til i bunden med den modsatrettet modsatrettede argumentation
-
QF var lige ved at lave et bearflag for et par uger siden, som han siger, men blev så trippet ramt af 1: En stor investor solgte ud, grunden ukendt. 2: Inflationsangsten, som rammer alle vækstaktier over en bred kam 3: Den norske bank, som ikke har kapacitet til at følge den længere. Correct me if I'm wrong. Så TA eller FA? Vælg selv
-
Tror TA har mange fordele.. bruger selv altid FA når jeg vurderer om jeg skal gå ind i en aktie.. men har adskillige gange misset timingen når jeg enten købte eller solgte.. så når jeg har besluttet at enten købe eller sælge en aktie, baseret på FA, kigger jeg altid på TA. Ku være man skulle vente lidt med at handle. Stor hjælp.
-
QF. kvt. regnskab https://newsweb.oslobors.no/message/533239
-
Quantafuel har drevet en produktionslinje i Skive med fuld kapacitet med den rette balance mellem gas- og olieproduktion og øget driftsstabilitet. Med disse store resultater målretter vi proof-of-concept i 2. kvartal 2021 og fuld produktionsafslutning af 3. kvartal 2021, som annonceret tidligere.

-
Flot modtagelse af regnskabet.

-
Ja, kan godt se de forventer at melde "proof of concept" i indeværende kvartal - det jeg bed mærke i var fuld kapacitet og flere linjer samtidig (men det er åbenbart ikke nok til at give los). Det lyder som om de er meget tæt på nu, men det er så nok også baggrunden for at den ikke stiger mere. Aktien får forhåbentlig et nøk mere op på POC (så ikke mere teknik-ballade..tak).
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind