Grønne Aktier — Maj 2021
-
DNB stopper dækningen af QF
-
En der heller ikke gider mere..måske et flop.. ser mere ud som en synkende skude.
-
Synes tålmodigheden ligger på et meget lille sted herinde..ny teknologi, det tager tid.. og hvad så, hvis det bliver forsinket.. kan se at der er masser af Proinvestorer der ikke har noget problem med at købe aktier i phase 1 biotek, met eet stof.. det her er noget mindre riskonetonet og sikkert med lige så stor upside.
-
Pt tror jeg der er andre steder man bedre kan investere indtil QF måske begynder at performe..måske lidt bedre med en fugl i hånden en ti på taget;-)
-
Hvis man kun vil ha fugle i hånden, kan man købe obligationer.. hvis man vil lidt af hver, må man også købe risiko af og til. Nogle, kan man se i Biotek bloggen, køber lotto kuponer og piver når det ikke duer.. andre køber lidt mere moderat risiko til sin risiko portefølje.. for mig er QF en del af risiko porteføljen og om den lige nu ligger på kurs 30 eller 50 er lidt lige gyldigt.. jeg købte den med udsigt til kurs +250. Og da der ikke er nogen dårlige nyheder, blot stilhed,
-
Der er Q:A fredag kl.10 med Ansvarshavende fra Skive, Kristiansund og Esbjerg. Her er linket til Q:A https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20210514_2
-
Solgte noget andet og havde lidt tilbage til at fisker med. Jeg overvejer faktisk endnu flere, men det afhænger lidt af hvad der siges på fredag. Jeg er ikke skræmt, sandsynligheden for "proof of conduct" er god så det er med at købe sig ind på disse niveauer hvis man tror på sagen, ellers kan man jo bare holde sig væk!
-
FA siterer DNB analytiker Jørgen Lian på følgende grunner til at DNB midlertidig har kuttet analysedekning av QFUEL - «en av børsens mest spennende aksjer», ifølge Lian:
• Manglende ressurser etter at Lian har tatt over dekning av 30 shippingaksjer, men på sikt er planen at DNB skal ta opp dekning igjen.
• Andre skulle dekke Quantafuel, men det har vært problemer med sykdom.
• "Umulig" å få tak i kvalifiserte analytikere - alle tilgjengelige ressurser på analyse er strukket maksimalt - ikke bare
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind