Grønne Aktier — Marts 2021
-
Aner ikke hvad kursen er, har faktisk ikke tjekket de sidste 4 uger, jeg er langsigtet og tror på mine valg, jeg er ligeglad med bølgeskvulp, det er det fundamentale der er vigtigt og fundamentet bliver større og større, nu mangler vi bare cementen i form af fuld kapacitetsudnyttelse så er vi videre til næste fase. Jeg kigger mig først over skulderen når vi når til fase 4 så regner jeg lidt på tingene der.
-
Hvis man oprigtigt tror på casen og ikke bare har købt den for at lave hurtige penge er det her jo i virkeligheden en fantastisk mulighed for at købe lidt op i et virkelig fint niveau. Jeg har tænkt mig at købe lidt ekstra i det her niveau og igen hvis den kommer ned omkring 35. Casen er i fuld gang med at udfolde sig, men det tager altså mere en tre måneder og der kommer til at være bump på vejen.
-
-
Ørsted/Oddo: Starter dækning med outperform - kursmål 1250 kr.
https://www.proinvestor.com/investornyt/673412/orsted-oddo-starter-daekning-med-outperform-kursmal-1250-kr-gent -
Nordea siger køb Scatec med kursmål 400 "Following yesterday's 20
21 capital markets update, we argue that the
accelerated growth trajectory towards 15 GW of capacity by 2025 supports our
positive view on Scatec's investment case. Granular details on which five projects
will bridge the gap to the 2021 target of 4.
5 GW should give relief to the sceptics
and support accretive news flow in the coming months. Thus, given our positive
view on both the fundamentals and momentum, -
Nordiske elektrolysekæmper sikrer hinanden større pondus
Haldor Topsøe og Nel Hydrogen går sammen om at udvikle storskala-projekter hurtigst muligt. Kombinationen af selskabernes teknologier skal give sikkerhed på et hastigt voksende marked. Det fortæller Fei Chen, vicedirektør hos Haldor Topsøe.
(energiwatch.dk)
-
Greenmobility ser fordobling af omsætningen i 2021
-
https://www.proinvestor.com/investornyt
Teknisk: Så vendte det til optrend i global clean energy, godt for Vestas og Ørsted
/673656/teknisk-sa-vendte-det-til-optrend-i-global-clean-energy-godt-for-vestas-og-orsted -
Teknisk: Så vendte det til optrend i global clean energy, godt for Vestas og Ørsted
Kursgraf: De globale indeks for alternativ energi har siden årsskiftet været nedadgående, men det ser ud til at vende nu.
Økonomisk Ugebrev (ugebrev.dk)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind