Grønne Aktier — Oktober 2020
-
@Pensionisten: Jeg taler om kapital indskudt - ikke om hvad inskyderne har tjent af kurs! Med ~1,5 mia NKR bliver det interessant hvad Q3 regnskabet beskriver der er brugt af disse indskud! Burde alt andet lige kunne holde kursen i 60-70 NKR niveauet!
-
Tesla: Kan Elon Musk holde investorerne helt elektriske? https://www.nordnet.dk/blog/tesla-kan-elon-musk-holde-investorerne-helt-elektriske/?fbclid=IwAR0Hl093en6lGZds4o2yRs9rqiRK5CoYSe6iFyASYEcjQngFzGmeLt4fDbo
-
-
Endnu en glimrende dag for QF

-
Der er åbenbart ingen af "de store drenge" som har lyst til at holde hånden under kursen....mystisk!
-
jeg har slettet min nordnet app på min telefon, gider ikke se på det her
-
Det blev et nej

-
Mcjean: har du nogle gode nyheder du kan dele?

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind