Grønne Aktier — April 2020
-
Højest overraskende så lukkede Vestas med gårdagens store fyringsrunde et udviklingsprojekt på den nye Enventus platform ned. Møllen V138 som de præsenterede sidste år som den kun 3. mølle på den nye platform, er altså blevet økset. EnVentus er set som den nye universiel platform for vevstas
-
@rasmusborre jeg har en lille del i Eolus wind AB og overvejer om jeg skal gå ind i scatec solar nu hvor den norske krone er lav
-
@messimaster97 har selv et godt øje på scatec solar, men har ikke købt den fordi jeg synes den er for dyrt prissat, men bestemt en spændende aktie med gode fremtids udsigter

-
Scatec er min største position indenfor energisektoren. Dejlig hvis vi kan få lidt mere debat omkring den.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind