Grønne Aktier — Juli 2018
-
Vestas: Telefaxen var tændt lørdag, 2 nye ordre, Q2 nu på 2.695 MW. @bikube jeg er også meget overrasket over, at man opgraderer toppen af tårnene. På længere sigt kan det blive et interessant ekstra ben i forretningen. Har du hørt om konkurrenterne har udført tilsvarende opgaver?
-
Sydbank er særdeles positive på Vestas http://www.euroinvestor.dk/nyheder/2018/07/02/vestas-sydbank-fint-ordrecomeback-i-andet-kvartal/13852980
-
Tak @bikube, sådan havde jeg ikke lige overvejet at bruge Google Earth.

-
Kan man nu heller ikke stole på Canadiere? Tyske WPD er igang med at opstille 7 møller i Ontario. De første 2 er sat op, og alle transformere og infrastruktur er på plads. Nu er der valgt en ny regering i Ontario, der ikke kan lide møller, som nu trækker godkendelsen tilbage.
-
Jeg har tanket godt op i Scatec Solar, og forventer selskabet kommer til at levere forrygende vækst fremover. Andre´som os er inde i den?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind