Grønne Aktier — April 2018
-
Tak for update @bikube, jeg har ikke haft mulighed for at følge med. Har du et samlet estimat på solgte MW i Q1 2018?
-
Tak @bikube, det må så være ca. 13% mindre end året før, men det var vel ventet. Hvis vi så også får nogle overleveringer fra 2017, så kan kvartalet vel godt blive tilfredsstillende?
-
Jeg finder det særdeles positivt, at der laves serviceaftaler på alle ordre. Det er min overbevisning, at på den lange bane, så vil der ikke være penge i nye møller, men det vil være servicekontrakterne, som vil drive forretningen og indtjeningen.
-
-
Vestas annoncerede masser af ordre ultimo Q1. Kan det tænkes, at Vestas ikke sælger for enhver pris? Jeg kan ikke gennemskue markedet, men tvivler på, at Vestas går med på en "discount bølge" frem for kvalitet og service. Bemærk også, at Vestas er unik til at binde en serviceaftale på modtagne ordre.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind