Aktiesnakken — November 2017
-
Det er trods alt mere spiseligt for forbrugerne at laksen handles til 40 kr. pr. kg end 80. De fleste opdrættere tjener os fornuftige penge ved priser omkring 50, og mon ikke vi kommer derop.
-
Nytt fall sender lakseprisen ned mot fem euro. : http://ilaks.no/nytt-fall-sender-lakseprisen-ned-mot-fem-euro/
-
Trist dag for aktierne. Hvis kg. pris ikke snart stiger kan jeg slet ikke se bunden i kurserne.
-
Min lokale fiskehandler sprøjter laks ud på tilbud i dag. Se billederne i Laks-Hovedtråd på Facebook.
-
Jeg er desværre ikke på FB, men som investor i laks, har jeg været i Netto, og købt ind til havregrød - smørklatten var på tilbud til 12,- kr. for 250 gr.

-
@Nickstar - mine laks stikker af. De vil ikke ende som julemenu blandet med øl og snaps, men foretrækker livet til søs i friskt havvand.
-
Hvilket selskab @Tyndeejner ? Kan vi nå at sælge?

-
Ha ha @rp - det kan være lige meget, for resten af laksene har været i fitness center hele weekenden, og de har alle tabt 20% i vægt, så nu ved vi, hvorfor kurserne er faldet.

-
Hvad gør laksefolket med Salmar? Den er nær ATH og i går solgte direktør Runar alle sine aktier i selskabet
https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=141222054&sourcecode=tddelayed -
Jeg er meget enig med dig, men jeg spørger mere ind til udviklingen i Salmar for resten af året - specielt nu hvor direktøren har solgt alle sine aktier i selskabet (!) ? Skal vi have et lakse-rally eller er spot-og forward-priserne så lave, at vi må forvente at Salmar har toppet for i år? (Ps. jeg køber og
så ind i Grieg og Bakka til foråret
)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind