Aktiesnakken — April 2017
-
-
-
Rex: Nordea
-
Jeg har også Nordnet. Mine amerikanske udbytter kommer altid natten efter dagen efter udbetalingsdagen. Mine danske på udbetalingsdagen ved middagstid. Svenske og norske er tidligere kommet natten efter udbetalingsdagen. Så BAKKAs er nok også fremme i morgen tidlig.
-
Nej, det ved jeg ikke noget om. Jeg ved dog, at de arbejder på at forbedre noget for investorer. Mener at have hørt noget om, at det indebærer lettere adgang til handel med ETFer, men jeg kan tage fejl. Der kan sikkert godt være prisstruktur inde over. De ønsker at være konkurrencedygtige med Nordnet på investeringsområdet, og de ansatte også en af Nordnets dygtigere folk for et års tids siden.
-
Walmart launches Norwegian salmon across 485 stores - Undercurrent News
Retail giant cites consumer demand for transparency as the impetus for its new product sourcing decisionWalmart is introducing Norwegian salmon
Undercurrent News (www.undercurrentnews.com)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind