Aktiesnakken — Juni 2018
-
Fordi den forhøjer værdien efter en positiv regulering som anses for sandsynligt vil komme.
-
Jeg er blevet skuffet mange gange før over politikerne. Krydser alt hvad krydses kan denne gang.

-
https://twitter.com/KarlOStrom Håber dette bliver et link... Ellers må I lige copy/paste til browseren. Yderligere info fra PAS med kommentarer fra Binnion. Det står lidt småt, men kan læses

-
Fra nedenstående link: Binnion: Vi vil søge udvindingstilladelser efter valget i oktober 2018, når vi har aftaler med lokalsamfundet på plads. Og efterfølgende starte pilotprojekter i 2019. De vil få aftalerne med lokalsamfundet på plads ved at tilbyde 3% af overskuddet til lokalsamfundet. Så må vi håbe de lokale kan købes, og de nyvalgte politikkere i oktober er pro gas
. -
Ja det må vi gå ud fra, men det vigtige er at disse 3000kvm er fra før 2008 og der er 8-10 brønde på med noget udstyr. Jeg går stærkt ud fra at Repsol borede der hvor det så mest lovende ud. Jeg mener det blev sagt i går af Binnion at de ville starte en af disse brønde op først, men nu har de jo en del brønde delvist klar efterhånden. Det eneste usikkerhedsmoment er politikerne, men det kan nærmest heller ikke blive værre end at have politikerusikkerhed.
-
Pareto har lige (5/6) hævet deres kursmål til 16 kr, hvilket der nok er en skefuld mennesker der handler efter, så jeg sætter mig på mine hænder i første omgang.
-
Med det momentum den har pt kunne jeg godt se den bryde 8 kr og skulle op og
kæmpe med den gamle top i 9,3 kr. -
Helt enig. Det går bare lidt hurtigere opad lige nu end jeg havde ventet, så jeg afventer personligt lige og ser hvad der sker. Det er meget muligt jeg brænder fingrene lidt på det - det ville ikke være første gang

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind