Aktiesnakken — Juni 2018
-
Føj... dyr dyr dag. Men en ting er sikkert, farcen er langt fra slut endnu. Måske det blot er mit franske men sikke en gang rod. Jeg holder min strategi omkring QEC og kører linen helt ud. Håber så på at "sandheden" omkring de øvrige aktører (dog ikke Altai) siver ind
-
Når konen ser det næste kontoudtog fra banken, så bliver jeg sat på gaden. Håber ikke det begynder at regne.
-
Tror jeg går på arbejde i morgen, så får jeg i det mindste ikke købt fjollede aktier

-
Lidt mindre underholdning er ønskeligt her fra

-
Fordi psykopatiske politikere styrer showet, ingen ved deres fulde 5 tør at købe noget som helst så længe dem der råber højest vinder, altså klimatosserne. Måske det lykkedes dem helt at afskaffe energiudvinding i Qecbec så varme kun kan opnås via pedalkraft og gruppekram.
-

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind