Aktiesnakken — Marts 2018
-
Rolig @Mcjean, se nu hvad du har gjort ved mine Vestas aktier

-
Jeg har hele ugen glædet mig til bøf og rødvin i aften, det plejer også at gøre konen kærlig. Grundet dit skriv, er der nu udsigt til biksemad og herefter ingenting - øv.
-
Endnu engang tak til Mcjean for dokumenter og links, som har fået QEC op i kurs. Fortsæt endelig!

-
Altai stiger "desværre" kun på en vanvittig høj omsætning https://www.bloomberg.com/press-releases/2018-03-09/altai-announces-that-it-is-unaware-of-any-material-change
-
Der er vel en eller to der positionerede sig i går. Altai er nordmændene blevet vilde med, men det bliver en pump and dumo aktie af de vilde. Der er næsten ingen aktier i selskabet og hvis du køber 155k som i går så ejer du faktisk en pæn del af selskabet. Jeg ser stadigvæk klart QEC som den helt store guldgrube efterfulgt af Junex, PCQ, SQX og ALtai i nævnte rækkefølge, især da acres og reserver spiller ind, men vi får se.
-
Der findes ca. 30 små oliemyg og deres antal af aktier og økonomiske situation gør altså at man kan skyde papegøjen hvis man er en risikovillig investor. Den lidt mere defensive investor vælger QEC og investerer så små frimærker i en del af disse små oliemyg. Det er slet ikke til at forudse hvad der vil ske med dem, men det er helt sikkert at nogen af dem vil spinne guld på paradigmeskiftet.
-
Jeg har netop frimærker i Altai og Junex.
-
Det sjove er at nordmændene der er blevet helt vilde med ALTAI glemmer at de intet produktion har så kursen nu er 400% spekulativ(den burde vel stå i 0.10-12). Hvis risikoen skulle være den samme i QEC skulle QEC stå i 30(uden Jordan). Grunden til at den er fløjet i vejret er at der ikke er mange aktier i udbud og vi taler om en micro-oliemyg.
-
Jeps..
-

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind