Aktiesnakken — Marts 2018
-
aktiverne sælges til brandudsalgspriser. Jeg er selv aktionær i Maha Energy og der skiftede stemningen omkring selskabet meget dramatisk da de to et lån der næsten svarede til deres markedsværdi på tidspunktet. Primært fordi mange blev bekymret over den store gæld og godt var klar over, at selvom købet af et nyt felt lignede vanvittig god handel så gjorde det alligevel aktionærer
-
ne bekymret. Den aktie kæmper stadig med takeoff selvom der er ret lovende og interessante tider forude.
-
Enig...De
t ser anderledes ud. -
Jeps..Den mulighed er også plausibel.
-
Jeg tror det var @tasiilag der supplerede lidt i sin PF

-
Jeg er lidt spændt på, hvordan PPR åbner om lidt - håber det bedste for dig.
-
Måske du skulle udskifte din iPad med et gammeldags bål - indianerne havde ingen problemer med røgsignaler

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind