Aktiesnakken — September 2017
-
-
Moratorium er ophævet, loven er vedtaget med ca. 100 stemmer for og 6 i mod eller der omkring. Det spændende ved reguleringerne er om frackering bliver nemt at opnå tilladelse til i de forskellige områder. QEC er meget bevidst om dette og selv om de har områder i tæt bebygget områder så er der masser af skov og åbne arealer. Men Som Artic skriver i dag så vil aktien være 49 værd når reguleringerne kommer og der kan frackes. Men for mig har det ikke den store betydning, jeg er meget mere spændt
-
Jeg er ikke inde i Altai, men det er fristende at nappe et lille frimærke.
-
Men den er dæleme skudt afsted de seneste to måneder. Man ville da gerne lige havde samlet den op i 0,06

-
Har en GAK på 0,1201 i Altai...Livet er dejligt

-
Sikke et dejligt GAK du har.
-
Ja det er skønt når man får købt og suppleret op til en god pris. Ja med det potentiale der er i aktien, så er det i hvert fald et frimærke værd.
-
@Mcjean: Det er din skyld jeg for 6 måneder siden investerede i QEC, Altai Petrolympic og Junex. Det er jeg glad for i dag, og d
et skal du ha' tak for
-
Men sørg nu for at Junex følger trop med de andre...ikk'
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind