Aktiesnakken — September 2017
-
Yep Shell er gået ud af oliesand i Alberta ligesom Statoil og Statoil blev spurgt om de var færdige i Canada. Dertil svarede de at de påtænkte at blive i Canada og ville beholde deres hovedkontor........hvorfor mon? Jeg er ganske sikker på det skyldes Montney(Qec område) og så Qecbec.
-
ja Shell og Statoil er naturligvis godt klar over de enorme resourcer der er i den Canadiske undergrund.
-
hehe ja der skal være til pensionen McJean, så derfor skal man helst have Questerre, Junex og PCQ i porteføljen

-
Måske de canadiske aktionærer snart vågner fra deres dvale, men som tidligere nævnt, det er små oliemyg mange af dem, de balancerer på kanten af eksistensen så jeg anbefaler ikke mere end frimærker dog undtagen Qec som har mange andre strenge at spille på.
-
Helt enig McJean. Frimærke i Junex og PCQ, men Questerre kan godt tåle lidt mere end et frimærke.
-
altså efter hvad McJean har skrevet må Junex jo have en del mere reserver end Altai PCQ.
-
Er os i tvivl om jeg skal nappe lidt flere junex når Canada åbner eller tage et frimærke i PCQ.
-
Mener Altai er steget tilpas i forhold til QEC, hvor det halter lidt for Junex og PCQ i forhold til. Altai har dog penge i kassen og lever af guldminedrift og aflønner lidt medarbejdere. Derfor virker de ikke konkursramte, hvor man måske kan have sin tvivl hos de andre, men ikke mere vil jeg mene da de nu kan prise acres ind og alt andet lige bliver det et gevaldigt aktivt og med gode muligheder for lån, kassekredit, samarbejdspartnere etc. Jo flere forskellige jo mindre risiko vil jeg mene.
-
ja tænker os at Junex og PCQ har en del stigning til gode.
-
De kommer nok til at få en rigtig god dag på kontoret i dag

-
Altai har vel ligeså tynde ben at stå på som Junex og PCQ.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind