Aktiesnakken — September 2017
-
Men den er dæleme skudt afsted de seneste to måneder. Man ville da gerne lige havde samlet den op i 0,06

-
Har en GAK på 0,1201 i Altai...Livet er dejligt

-
Sikke et dejligt GAK du har.
-
Ja det er skønt når man får købt og suppleret op til en god pris. Ja med det potentiale der er i aktien, så er det i hvert fald et frimærke værd.
-
@Mcjean: Det er din skyld jeg for 6 måneder siden investerede i QEC, Altai Petrolympic og Junex. Det er jeg glad for i dag, og d
et skal du ha' tak for
-
Men sørg nu for at Junex følger trop med de andre...ikk'
-
Ja Junex halter lidt efter

-
Gak på 0.06 i Altai, men mener at den nok ikke burde gå meget længere end 0.4, men nordmændene er gået amok og fået øjnene op for den. Junex skal nok komme og hvis jeg skulle vælge frimærke i dag fordi jeg ikke er inde så måtte det blive QEC og Junex. Junex har enormt potentiale, men måske ledelsen halter lidt, men deres besiddelser kan sagtens købes op af stor spiller, da de jo har afsindig mange rettigheder og acres.
-
Hvad skyldes den vilde stigning i Altai den seneste tid? Har de fået et gennembrud i forhold til at måtte bore i deres gunstige undergrund i Canada?
-
Hvorfor mener du ikke at den skal længere op end 0,4 foreløbig McJean?
-
ja okay. Men hvad er dit fremtidige perspektiv omkring Altai? Har den mulighed for at blive en ligeså stor raket som Questerre og Junex forhåbentlig bliver i fremtiden.
-
Fino.
-
Altai har ikke ekspertise til at udvinde eller fracke, men de kan måske hyre Qec eller Repsol. Qec er heller ikke specielt gode til det. Det koster selvfølgelig penge på bundlinjen ikke at have ekspertisen selv. Mit gæt er de sælger rettighederne og giver et solidt udbytte, men jeg kan sagtens tage fejl.
-
Men har nemlig en del i Questerre og Junex, så tænkte det kunne være fint at snuppe ne lille position i Altai.
-
Det er et godt bud McJean.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind