Aktiesnakken — December 2016
-
From the Calgary Herald - Send this to your friends in eastern Canada.
The Irving Oil Refinery in New Brunswick received an average of 84,017 barrels a day of Saudi oil in 2015. · IRVING OIL · As federal and provincial politicians pat themselves on the back for their climate change “leadership,” and pipeline opponents gloat about stalling construction of new Canadian p
(www.linkedin.com)
-
Fra artiklen: Samlet set importerer raffinaderier i Quebec, Ontario, Newfoundland og New Brunswick omkring 650.000 tønder om dagen fra udenlandske producenter i 2015. Ud over Saudi-Arabien kom olien fra USA, Algeriet, Angola, Nigeria, fordi der er utilstrækkelige rørledningens kapacitet til at importere det fra vestlige Canada. Værdi ved 55 USD pr tønde 92 mia dkr årligt i import til øst Canada
-
Mcjean eller en af jer andre olie myg eksperter, er der nogle af jer der kender noget til Gastem, kan se de har acers omkring Altai og QEC i St.Lawrence Lowlands
-
http://www.stockhouse.com/companies/quote?symbol=gtmif Det her firma?
-
Tror det er på watchlist da de ikke har afleveret regnskab, ligesom TSU i Norge, men det er bare et gæt. Det betyder du ikke kan handle den andet end med nogen der vil sælge tror jeg. Firmaet er vurderet til omkring 5 mill kr. og har været i 0.7 for 10 år siden, hvilket svarer til 70 gange pengene fra nu.
-
Jeps det er det firma jeg tænkte på tak for info, kunne være en mulighed ;0)
-
Det er en superjackpot og det vildeste longshot jeg har set længe, men har ikke kigget nærmere på den:-) Holder mig til Junex og Altai som er vildt underpriset i min verden også med 70 og 200 gange, men de er operationelle og Altai har ikke underskud og så har jeg købt en lille post i PCQ.
-
Der også Petrolympic i området
-
Har en lille portion Altai ;0)
-
Check, har også købt lidt småt ind i PCQ he he
-
Du kan definere frimærker på mange måder afhængig af din økonomi, Men jeg brugte vel 2% på hver af de tre, og nu udgør de vel 10% Junex, Altai og PCQ. Jeg har købt lidt til børnenes depot, som jeg lige har oprettet. Qec udgør langt mere ca. 20% af mit depot, men fuldte ved køb 5%. Mit forhold til QEC er ikke godt ifølge børshajer, da jeg er forelsket i denne aktie, men kun indtil en bestemt pris:-)
-
Hvornår tror du de starter med indprisning
af de forskellige selskaber Mcjean -
Yep så vil acres stige til en slags mindstepris på omkring 5-6000$ er mit bud. Utica-formationen strækker sig jo ind i USA og her er solgt acres til 7000$ og helt op til 11.000, det er vilde priser og vi må se om noget af jorden på den canadiske side er ligeså meget værd, men ifølge geologien og de foreløbige test så ser det jo fint ud, men der vil de kommende måneder blive undersøgt reserver i stor stil så jorden kan indprises i de forskellige firmaer
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind