Aktiesnakken — December 2016
-
Hej Helge (eller andre). Du kender jo en del til Pareto. Har du en forklaring på, at de i går og i dag har solgt mellem 3,5 og 4 mill aktier i QEC? Jeg havde en forventning om at de ville drive kursen op til en ny emission. Så jeg kan ikke helt gennemskue hvad de pønser på ...
-
nybruger...Pareto eller kunder storhandler de selskaber som de er involveret i . De hopper fra tue til tue. Hvis QEC skal køres op til en emission så gør de det når det er nødvendigt.
-
Tror ikke en emi er nødvendig for at få kursen op. Utica-linien strækker sig fra det nordlige USA og ind over den canadiske grænse ved Vermont, Qecbec siges at have sammen eller bedre geologiske forudsætninger end syd for grænsen og i Ohio er der blever solgt acres mellem 6-7000$ i år og endda helt op til 11.000$. Når det første salg af acres kommer i Lowland, så vil det danne præcedens og få kurserne til at stige vildt, det er det jeg venter på.
-
Har dog ikke selv undersøgt denne påstand nærmere, så ved ikke om den er sand, men hvis vi skal nærme os realistiske salgsestimater så skal kursen på alle oliemyg lette en hel del før der er indpriset en realistisk salgspris, afhængig af antal reserver i området selvfølgelig.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind