Aktiesnakken — December 2016
-
Synd nordnetterne ikke ved hvad der rammer dem, de kommer ikke ind igen hvis loven godkendes på fredag i dens reneste form(inkl.
eksproprieringsrettigheder) , den vil gå direkte i 15 nkr og flere huse vil begynde at dække aktien og indprise deres acres som overhovedet ikke er indpriset i nuværende kurs, som jeg, Helge og en del andre har sagt i laaaang tid, de sidste 4-5 år. -
Men efter 10-15 nkr så skal de til at bevise at de kan lave penge, hvilket ikke er deres stærkeste side for at sige det mildt og der kan vi måske se noget sivning. Jeg håber dog at binnion og Co har lært af deres fejl og nu hyrer eller køber sig til ekspertisen.
-
Det er et adventurefirma(opdagelsesfirma) De er eksperter i at finde hotspot(bedste områder). Inden oliekrisen skulle de lave 100% brønde. Den første mislykkedes og de ligger i retssag om erstatning, den anden mislykkedes ligeledes og tror de fandt ud af at det var bedre at købe sig til ekspertisen gennem kvalitet frem for kvantitet. De er grønne udi at tjene penge ved egenproduktion, men jeg er ikke i tvivl om at de hyrer de rigtige til jobbet i fremtiden, eller lader andre blive deres partnere
-
Det er ikke så nemt at rigge en brønd og få den til at fungere, det kræver ekspertise og der skal man ikke nødvendigvis købe de billigste på markedet. Mr Binnion har hele tiden ønsket at udvinde i Qecbec, så min tese er at han sælger Antler-, og måske Montneyområderne for at finansiere Lowland, men måske Montney er for værdifulde. PH(Pasquai Hills) er en joker især efter store forekomster af guld og sølv i nogle jordprøver. Den største joker er dog deres involvering i Jordans energiplan som kan
-
Bliver også spændende at følge nogle af de andre Canadisk noterede oliemyg, bl.a. Altai i eftermiddag/aften

-
Herlig stigning i Questerre

-
over 50 %.
-
Over 50% stigning - ikke noget børsstop. Pareto: Meglerhuset ser et såkalt urisket potensial på rundt 20 kroner per aksje http://aksjelive.e24.no/questerre-rally-pa-oslo-bors/1481190973878
-
Ikke her.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind