Aktiesnakken — Oktober 2016
-
Ja, nu har jeg ikke forstand på prissætninger og den salgs, da jeg holder mig til stregerne
Så kan kun gisne om, at QEC må være meget billigt i det her niveau med Bill 106 vedtaget -
Faktisk lidt sjovt - så med gamle aktier der vågner op igen, vågner også gamle nicks frem på chatsiderne igen

-
Nicks helt tilbage og jeg ikke har set fra siden de gamle QEC dage

-
QEC solgte 1/7 af deres antler acres for ca.45m$ lige omkring oliekrisen, de har 6/7 dele tilbage, de har PH som måske kan dobbles i reserver de har deres RL-projekt der er afskrevet med 45m$, de har Jordan og deres sindsyge lækre Montney område i Kakwa og ikke mindst deres st Lawrence Lowlands Qecbec http://www.questerre.com/interactive-map/ . Alle steder hives der olie og gas op i naboområderne og for alle deres områder gælder at det siges de ligger i hotspot, det er Qec virkelige force, at
-
Tak for læringen Mcjean
Nu er det jo mange år siden, jeg har beskæftiget mig med QEC, og er slet ikke inde i deres borreprogram - borre de overhovedet lige pt?? Og forvneter vi nyt i nær fremtid, der ville kunne sparke kursen yderligere op på den baggrund? -
De borer ikke. Det er der heller ikke mange andre som gør i Nordamerika. Antallet af riggs stiger dog hver gang olieprisen sniger sig over 50.
-
De har løbende cashflow fra aktive brønde i Montney.
-
Tak Helge - har vi nogle triggerer at kunne se frem til ? Venter vi på noget ?
-
t vi får en endelig formel godkendelse af lovgivningen (kan nås her i 2016), højere gaspris, konsolideringer i branchen, nye analyser på selskabet, evt. bud på selskabet, løsning på finansieringsproblematikken, nyt fra Jordan.
-
4/10 18:33 af Helge Larsen/PI-redaktør
J eg kan huske fra 2008/2009, hvordan investorerne/spekulanterne gik i selvsving over det mindste positive news omkring selskabet og skifergassektoren. -
Man sad klinet til skærmen dengang om aften og så på bevægelserne hos QEC og andre juniors i skifergassektoren. Købte en større aktør pæne portioner i nogen af selskaberne, så steg QEC på Oslo børs næste dag.
-
Altså $ og på det tidspunkt udgjorde det næsten halvdelen af værdien af QEC. Vi venter på spændende nyt fra Jordan, det er vi lovet, det er nok på trapperne. De har hyret uvildige til at vurdere deres tal så folk ikke bare tror de slynger x antal reserver ud.
-
De har cirka 1450 boe og de har nogle færdigborede brønde der venter på bedre oliepris. De fleste brønde ejer de 25% af, de har dog en 100% brønd der kun venter på bedre priser. De skal dog bruge mere kapital hvis de skal udvide produktionen yderligere, men tror de satser mere på Lowland end Montney, tror de sælger det hvis prisen er god.
-
Ja Helge husker godt alle de aftner der gik med at kigge kurser
Mcjean - super tak for alt den info ! 
-
God morgen.

-
Karbold...Det troede jeg aldrig ville ske igen. Moratoriet har vær en langstrakt affære.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind