Aktiesnakken — Oktober 2016
-
Den måtte bare ikke komme videre i dag

-
Ser underligt ud her på skærmen.
-
Luk i 2,71
-
Vel et meget typisk fredags luk - havde det været en hver anden dag på ugen, var den lukket i dagens højest er jeg sikker på...
-
Jeps. 2,70. Næsten ingen handel i lukke auktionen.
-
Lukkeauktionen starter 16,20 i Norge.
-
Slutter som regel 16,25.
-
Den stod bare lukket 16,23 her hos mig.
-
http://invst.ly/2k3-t På det link her havde jeg en modstand i 2,70 NOK - vi skal tilbage i start 2015, hvor det blev forsøgt brudt, men failede - så det giver mening - og så er det fredag

-
Enig om det med fredagen. Det er andre end nordnettere som lukker ned til weekenden.
-
http://invst.ly/2k405 Men en vigtigt ting blvier Olie og Gas priserne - der ligger IHS'er der ligner hinanden på både Olie og Gas, der vil svare til prisstigninger på op til 40% fra nuværende niveau - de er formet over et års tid, så vil tage lige så lang tid om at nå target - men bestemt ikke uvæsentlig for QEC - har ikk regnet på det - men kan QEC få 70 USD for deres Olie, og 4,6 USD for deres Gas i nær fremtid, så bidrager det vist væsnetlig på bundlinien

-
Gasprisen i Nordamerika kan sagtens bevæge sig uafhængigt af olieprisen. Det har den gjort i mange år.
-
Det siger jeg heller ikke - jeg siger bare der ligger IHS'er hvor der ligger targets oppe omkring 4,7 USD - det vil jo være guld værd for QEC
-
Helt enig Morten.
-
Værdien af acres øges i takt med energipriserne. Det er nu en god mekanisme, når det går op ad.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind