Aktiesnakken — Oktober 2016
-
Jeg sidder og stire mig blindt på MA200 på et Weekly chart, som potentielt første stop !! Der ligger også en solid bund i aktien der kørte gennem 3 år - den vil nok muligvis fungere som lidt modstand.....
-
Men nu er aktien jo Norsk - så om vi først skal ned igen lidt er ikke til at sige

-
-
Mcjean..Det er pålydende rente. Gad vide hvad etableringsomkostningerne har været.
-
3,83 NOK som jeg kan se det ! Det er på Weekly !
-
Og ja -så er der faktisk modstand her hvor vi er nu.... kan bare ikke retfærdiggøre, at det stopper nu..... som første step.....
-
Jeg afventer lige, da der lige er lidt her vi skal have plukket færdig.... og det er Fredag - http://invst.ly/2k3yb
-
Fred være med det. Der triggere nok i casen til en flot udvikling herfra.
-
2,48 var en Fibomodstand som vi godt og grundigt har brudt nu.... Kunne det tænkes den skal testes ?? Ville være åndsvagt, da aktien er så billig.... men alligevel, skal vi ikke glemme, at det er Norge vi har med at gøre...

-
Men DNB og Nordea gir den gas..
-
Fredag lukker mange positioner ned til weekenden. Det behøver de så ikke at gøre i denne case. Den vil ikke blive påvirket af negativt nyt frem til mandag.
-
Pæn spærre i 2,72
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind