Aktiesnakken — Oktober 2016
-
Robotten er slået til. De må kæmpe hårdt for at holde den oppe.
-
Mcjean..Det er en klassiker fra Pareto når de skal køre en aktie op. De er saftsusme skrappe til den leg.
-
Nordnetternelukker deres dagskreditter ned.
-
Pareto kan selvfølgelig også have lavet en bulltrap.
-
Jeg brugte næsten 5 år for at lære det norske marked at kende. Især årene med QEC var meget lærerige.
-
Jeg daytrader aldrig mere i Norge. Enkelt korte sving tager jeg dog gerne med. F.eks. Seadrill først på året. Den lå lige til højrebenet.
-
Umiddelbart vil jeg tro, at Pareto kun har interesse i at kursen lukker højt oppe.
-
Hej i to - kan ikke lade være med lige at stikke hovedet forbi nu i snakker QEC :- hvilken fortjent stingn og repriceing QEC dog får for tiden, og på Volumner vi skal tilbage til gammel QEC tid for at finde
-
Absolut enig !! Nu har jeg meget at læse op på vedr. QEC, da den jo har været uinteressant i mange år... Men godt man aldrig slap den helt af syne - så nåede da med ind i 1,50 NOK med en go position. - Men tænker på, har deres Acres været skrevet til stort set 0,- i det tidsrum der er gået ??
-
Hej Morten. Dejligt at se dig her.

-
QEC er den aktie jeg gennem samtlige af mine snart 40 år med investering har tjent allermest på.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind