Aktiesnakken — Oktober 2016
-
Jeg overvejer at få mit team til at tage opgaven. Problemet er bare, at ingen vil betale for den slags.
-
I Montney kan man lave frackjobs i den samme brønd i mange dybder. Denne rettighed har QEC og i Quebec.
-
også
-
Befriende med ro på i dag.

-
Så længe det varer.

-
De skal vel lige have listet lidt flere aktier over på private hænder, før de sender den ned igen igen ....:-) Godmorgen !
-
DEt ser sådan ud.
-
Formiddag.

-
Sælgerne er ikke særlige villige i dag.
-
Her kom den med emission og større investeringer. Jeg er stadig overbevist om, at det er Paretos klare mission.
-
En sådan skal selvfølgelig ske så højt oppe som muligt.
-
106 skal nok blive godkendt, det er ikke problemet. Problemet er reguleringerne, altså de kan jo sige at de ikke må fracke der og der, så ingen ved om det går ud over deres acre endnu. Jeg er dog sikker på Binnion's lobbyarbejde har fungerer efter hensigten, men problemet med politikere er at man skal have det på skrift, de er ikke til at stole på i nigen henseende. Derfor kan alle de her små oliemyg bare afvente og om de skal vente 1 måned eller 1 år er de fleste ligeglade med.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind