Bavarian Nordic — Oktober 2025
-
Jeg mener at Bavarian Nordic har tilføjet denne side til Vimkunya.com hjemmesiden : https://vimkunyahcp.com/about-chikungunya/
-
Hvad angår jobopslag, så er medarbejdere flittige til at slå op på deres egen LinkedIn profiler. Fx Adam Guhle med 1.700 følgere, der har været hos Bavarian Nordic i 18 måneder (!) og kommer fra en laaaang karriere hos Pfizer. https://www.linkedin.com/in/adamguhle/ bl.a. "I was the Chairman of the Board of Directors in the Danish subsidiary of Pfizer."
-
Cupcake - Jeg skal svarer på dine og Strøjers indlæg i debatten senere når jeg får tid. I øvrigt morsomt du skulle nævne Adam Guhle. Ham kender jeg fra tidligere men jeg er ikke sikker på at jeg er i blandt de 1700 følger

-
De 110.000 vacciner bliver jo ikke givet for deres blå øjne skyld. Dette ligner en flig af et større aftale kompleks. Det ser jeg som del af tinge som muligvis skal ske for at få lager-aftalen på plads. Det kan evt. være for at slippe at underskrive aftalen netop nu men nu blev jeg konspiratorisk.
-
Link til PM https://www.bavarian-nordic.com/investor/news/news.aspx?news=7356 Er det ikke evident, @ES /s
Meddelelsen er igen skrevet uden “fanfare”. De kunne have skrevet meget mere om
past, current and future status og BN’s andel. Men det gør de ikke. Disse donationer har jeg efterlyst Pressemeddelelser om. Nu mangler vi bare meddelelse om UNICEFs seneste levering fra BN’s lager, der “manglede funding”, men kontrakten underskrives måske først i fremtiden. -
Cupcake - Men BN har ikek underskrevet nogen aftale om mpox--stockpile såvidt jeg er orienteret.
-
Cupcake - Jeg har svaret på dit indlæg vedrørende Bloomberg artiklen. Vi er meget enige kan jeg afslører

-
BN har ikke underskrevet noget som helst, der kunne få casen til at se positivt ud og forårsage et opjustering. Men lur mig om ikke kontrakterne ligger klar til underskrift… Bemærk at de donerede vacciner ER leveret til Uganda. Det tager lang til at få det på plads, formalia underskrevet og vaccinerne afskibet. Hvorfor mon hører omverdenen først om det nu?
-
Strøjer - Lige nu er der vel "stilleperiode" op til regnskabet - så det er vel undskyldningen lige nu.
-
OK - jeg havde faktisk ikke set meddelsen fra denne morgen før end nu. Jeg troet selt ikke de haved oplyst om det men det har de jo så.
-
28/10 09:28 af @EliotSpitzer - her findes Eliots svar på Bloomberg artiklen, der er værd at læse, og som også han også har oversat i debattråden https://proinvestor.com/boards/129009 indlæg 129212 (føler mig lidt som sekretær @ES - håber det er OK, at jeg linker, når du ikke selv gør... - Der er mange, der værdsætter dine tanker / dit syn)
-
Aamund "Man skal bekæmpe tilbuddet, fordi det er et udtryk for, at bestyrelsen og ledelsen har smidt håndklædet i ringen. Jeg synes, at man skylder aktionærerne at give selskabet en dygtig ledelse og en kapabel bestyrelse og så lade selskabet få mulighed for at tjene flere penge og blive mere værd. Det er der bestemt en mulighed for, fordi de har en god portefølje."
-
Aamund "Man går ind og underbyder markedet og laver en sammensværgelse med bestyrelsen og direktion. Det er et kup mod meget trofaste og loyale aktionærer, som har holdt ved gennem op- og nedgange. Det værste er næsten, at bestyrelsen og direktionen ikke gør noget." begge citater fra Berlingske online 26. aug. kl. 16.04
-
Gramstrup, der har investeret over 50 mio. kr. og ejer 223.000 aktier, har lavet en DCF-værdiansættelse, der lander på 553 kr. pr. aktie. Han forventer, at BN selv kan finansiere udviklingen med egenkapital og en kontantbeholdning på 1,6 mia. kr., og at indtjeningen vokser 7 pct. årligt frem til 2034. Børsen Investor online 11/9
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
- tænk et mentalt pres der ligger på ledelsen/bestyrelsen i disse dage. Jeg kommer næsten til at frygte japanske traditioner, hvis overtagelsen mislykkes. Men jeg glæder mig til at blive aktionær igen.