Bavarian Nordic — Oktober 2025
-
Det vil så være totalt ulovligt, og afsløret bagefter. Men sådan er der så meget
-
Børsen (fort.) : Gramstruo har >50 mio. i BN og dagens melding ændre ikke ved, at han finder 250 fuldstændig uinteressant. “Men det viser, at kapitalfondene er sultne efter selskabet, og det forstår jeg godt, hvorfor de er,” “At de har opnået accept fra 36,1%., må være skuffende for dem. Men nu melder de klart ud, at de går efter to tredjedele af aktierne, som kan give dem mulighed for den mere beskidte overtagelse,”.
-
(fort.) Gramstrup gætter at buddet sættes op til 270 i morgen. Hytting: “Jeg kan ikke gøre så meget lige nu, end hvad jeg allerede har gjort. Det er et fedtet tilbud, de kommer med, så jeg har tænkt mig at blive boende i mit hus. Hvis jeg skal flytte, så må de altså betale en ordentlig pris,” + “der som minimum vil have en pris på over 300 kr.”
-
Kl. 13.05 havde Børsen en megen lang og lødig artikel med BN’s historik + minutiøs gennemgang af HELE nuv. saga, inkl. formandens uheldige kommunikation fra day 1. (Laver måske referat i weekenden.) Løntoft citeres dog: “Men det, man (BN) siger, strider måske lidt imod det, som man tidligere har sagt om aktiekursen og værdiansættelsen”.
-
@Strøjer shortere køber op? De udgør blot 0,64% - eller måske gjorde… men det er uden stor betydning p.t. eller misforstår jeg? Jeg tror måske, at dem der køber øjner mulighed for en hurtig gevinst. Og dem, der sælger, sælger i hvert fald ikke direkte til KF. Oplever relativ volumen forholdsvis behersket i dag også i løbet af den sidste time i forhold til, hvad der er på spil. @Dusør : tror ikke længere selv 270. De skal længere op, hvis de vil være sikker.
-
Det bliver nogle meget interessante døgn vi går i møde nu. Er de to kapitalfonde villige til at løfte budprisen yderligere eller er de psykologiske fanget i det forhandlings resultat, som bragte frem 250 kr. De købt sig nogle timer mere i går ved at flytte på deadline til kl 23.59 på den endelig udløbs frist.
-
Hvis der er en «hvid ridder» så er det også nu at den kan komme på banen fordi ganske snart kan de to kapitalfonde ikke komme med flere udspil. ATP har tidligere deltaget i opkøbkonsortier (eks. TDC) så den mulighed er ikke helt udelukket endnu.
-
Bavarian Nordic: Bydere krumpspringer men er det nok? https://proinvestor.com/boards/129074/
-
22/10 07:07 af Dusør - I udgangspunktet er de udelukket fordi tilbudet har en maksimal længde og der skal være 2 uger for aktionærerne at tage stilling men de kan søge om dispensation men det vil kun give dem en chance. I tillæg så falder hele tilbudet bort, hvis nogen byder over. Betsyrelsen er også fri af aftaler i det tilfælde.
-
Hvis der skulle komme et forhøjet bud - skal det så komme inden midnat i dag eller har de frem til d. 05/11 ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
PS KF/bestyrelsen har været hele 3 måneder om at opnå blot 36%.