Bavarian Nordic — Oktober 2025
-
Børsen kl. 18:26 "Tunge investorer accepterer forbedret bud på Bavarian: “Frygtede voldsomt salgspres”" Voss fra Fundamental Invest, der tidligere har været kritisk, har forhandlet det nye tilbud på vegne af de øvrige institutionelle investorer, som har takket ja. Voss gruede for alternativet fra "special-occasion"-fonde, der køber op og spekulere i et højere bud, så hvis KF trak sig, var Voss nervøs for, at aktien ville blive udsat for salgspres. (fort.)
-
(fort.) Hytting fra Athascope acceptere ikke det nye tilbud. "“Jeg vil kalde 250 et fedtet bud. Det er selvfølgelig bedre end 233. Men for mig skal der mere til at få armene over hovedet. Der er stadig lang vej op til 75 pct., og jeg tror ikke, det her kommer til at gøre forskellen for det her opkøbsønske." (fort.)
-
Strøjer...Hvad er det for noget pjat at skrive. Min holdning og mit antal af Bavarian aktier er uændret. Demed ikke sagt, at jeg skal undlade i skrift og tale at perspektivere casen. Der er jo mange privatinvestorer som ikke er nær så tålmodig og langsigtet som jeg selv er.
-
Eller som du også er.

-
(fort.) Bak fra DAF er i tvivl om, hvorvidt buddet er højt nok til at indhente 75% af aktierne. Hans oplevelse er, at rigtig mange aktionærer fortsat synes BN har et stort potentiale og at BN bør blive på børsen og udleve successen. processen omkring buddet har været kritisabelt og ikke det, som vi ønsker os for et sundt aktiemarked. Nu vil han lytte til DAF-medlemmerne og øvrige investorer i hans netværk.
-
Michael Voss i MedWatch 10/10 : "Jeg synes, det er absurd og utilstedeligt. Det sætter en tyk streg under, at han er uegnet til at være bestyrelsesformand i et børsnoteret selskab,” + "Jeg vil sige det sådan, at det er temmelig malplaceret, at hans fokus i interviewet er, hvor positiv en fremtid selskabet har, efter at investorerne har solgt deres aktier."
-
Michael Voss Børsen 15/10 : Frygtede voldsomt salgspres og har forhandlet det nye tilbud på vegne af de øvrige institutionelle investorer, som har takket ja. Voss gruede for alternativet fra de fonde, der køber op og spekulere i et højere bud, så hvis KF trak sig, var Voss nervøs for, at aktien ville blive udsat for salgspres. "Det er vores forventning, at flere private investorer skæver til det nye bud, og at en lang række professionelle investorer har sagt ja. Og at handlen går igennem".
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind