Bavarian Nordic — Oktober 2025
-
Eliott, Jeg gjorde hvad jeg kunne for at få svaret frem om, hvorfor det er en god idé at sælge selskabet.
-
13/10 10:07 af Helge Larsen/PI-redaktør: Jeg syntes det var nogle virkelig gode og centrale spørgsmål du stillet og jeg syntes det var meget værdifuldt at lytte til samlet set. TAK!
-
13/10 12:24 af KeldKK - Velkommen til. Vi har jo ikke fået ordentlig halvlegsresultat under vejs. Vi har kun fået at vide at kampen fortsætter. Men jeg håber på at de ikke opnår 75% og baseret på den kritiske holdning i DK så tænker jeg at det bliver vanskeligt. Det betyder alt andet lige en ny forlængelse og så bliver det interessant om de løfter budet til et højere niveau.
-
Jeg skal kommentere videre på Millionærklubben engang i aften/nat når jeg har tid til dette.
-
13/10 12:40 af KeldKK - De 75 % kom fordi det blev absurd at tale om 90% når ATP havde mejlset det ud i sten at de ikke kom til at sige ja. Men 75% er kun en grænse, hvor de forpligter sig selv til at sige Ja men de kan vælge at tage aktierne derunder, hvis de beslutter sig for det.
-
Lidt ærgerlig at der ikke blev gået mere til prissætningen. De 233 er med en 8% gevinst fra før trump kom til, og må være fra en tid, hvor KF har budt ind. Og hvis næstformandens ord står til troende, så har de hævet buddet voldsomt. Vil det sige at KF bød under kursen i første omgang? Og hvorfor er det at ledelsen historisk igen og igen har undret sig over kursen, og så er man villig til at sælge stort set samme gennemsnit kurs som sidste år. Må indrømme hun lød mere som en der vaskede hænder….
-
Utroligt at se hvor let de to KF'er bare kan komme og høste vores gevinster - for flere aktionæres vedkommende efter lang tids tålmodig opsparing - det minder om røveri ved højlys dag! Samtidig synes jeg at det viser hvor afmægtig man kan være som aktionær!
-
Har lyttet til Millionærklubben med BN's næstformand, Anne Louise Eberhard, en ekstra gang.
-
Her er hvad jeg har noteret mig som interessant: Hun argumenter for at buddet ikke var kommet ud til aktionærerne, hvis ikke selskabets bestyrelse havde bakket op om buddet. Hun siger at kapitalfondene ville ikke byde uden bestyrelsen's opbakning. Men så syntes jeg at lækagen er interessant fordi er det ikke at føre en pistol til panden og spørge "Hvad tænker I nu?"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind