Bavarian Nordic — November 2024
-
Tak for alt din flid i denne Eliot, Men bio terror eller ej, Copper vil være her i mange år fremover => bavas "ustabile ben" er i virkeligheden et meget stabilt bread and butter, men kan selv være meget svingende fra år til år, men grundforretningen er der jo.
-
Strøjer - Der er ikke noget at takke for. Jeg syntes kun det er fint at dele og endnu finer når der kommer med- og modspil. Jeg har samme grundliggende holdning som dig. Mpox vil være i omløb i mange år ellers frem til store regioner i Afrika bliver vaccinere men det vil blive ganske vanskeligt at få til.
-
MCR - Tak for opdatering.
-
22/11 2024 17:47 EIMiller - Det kan være interessant nok at se på holdbarhed mellem de to produkter men indtil der er tilstrækkelige doser til hele befolkningen tror jeg ikke der er noget som bliver destrueret. Disse lager er for at sikre befolkning imod evt. koppe/angreb fra en fjendtlig magt.
-
Bemærkelsesværdigt at BN er oppe på 4,1 %. Det er ikke lang tid siden vi kom ned på under 3 %.
-
Danmarks beredskab består af Dryvax, som er forgænger til ACAM2000, så jeg tænker det er opbevaret ved meget høje minusgrader
-
…..eller måske siger man meget lave minusgrader….
-
Fint at PHEIC opretholdes, så fokus fastholdes på et højere niveau end ellers
-
Holdbarheden på den frysetørrede mpox er 10 år mod 3 år på den eksisterende flydende version. Derfor vil der være bedre lagerstyrings økonomi i at have den frysetørrede. BN har udmeldt meget positive forventninger som jeg forestiller mig shorterne reagerer på (øger deres bet).
-
En stor del af acam2000 er fra starten af dette årtusinde. Men det er en 2 komponent vaccine, som jeg læser det, og umiddelbart da der en “levende” del af acam2000, har dem øjensynligt samme levetid, som den vira man gemmer. Eliot mener jeg skrev udløb i 2029 for nogle dage siden. Men summa summarum, så er der jo ingen som vil tage acam2000, med den sindsyge bivirkningsprofil. Den frysetørrede mener jeg er 10 år shelflife. (
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind