Bavarian Nordic — August 2024
-
-
- der er ikke noget der er godkendt endnu..andet end nødgodkendelse til Jynneos og lm16 - men forstår dig udmærket -
Alt risiko for skuffelser i Q2 er taget ud af aktien efter orden. Reelt burde dem gå lodret i vejret, vi kan se dag for dag at Mpox spreder sig mere og mere; who overvejer at sætte en pandami status på Mpox, Bavarian vaccine bliver mere og mere omtalt nu - kursen ift kursmål er jo helt skæv - min vurdering er at lige pludselig sprænger kursen i luften.
-
Spørgsmålet for mig omkring kursen om vi når 200 eller vi skal vente tili næste uge - alle ved sygdommen udvikler sig og der er alene en vaccine påmarkedet i dag - det skal give ordre, den nuværende version holder alene tre år så skal der nyt til og der er produktionstid på vaccinen
-
Det virker til at teknikken er med os, nyhedsstrømmen er med os og så er BAVA allerede undervurderet (kurs målene er langt højere). Så ja det kan godt blive rigtig sjovt :)... the organization will “most likely” next week declare a Public Health Emergency of Continental Security (PHECS) because of the rapid spread of mpox across 16 African countries. “What is critical to know is that in the past 10 days we have six new countries affected.....
-
Vi kan alle blive enige om, at kursen er skæv. (eller i hvert fald næsten alle). Men det er alle os, som HAR positioneret os, og har lastet de aktier vi skal have. Spg. er hvor de nye aktionærer skal komme fra. Jeg havde en forhåbning til det tyske aktionærblad, ville trække nogle tyskere ind, men måske vi lige skal over sommerferien ?
-
-
Opdatering på kursmål - døgns kursmål er nu hævet med godt 10% til 306 - Nordea 331, Kempen 320, Citi 294, Danske Bank 280, Jefferies 235, Carnegie 176, Nykredit 235 - nordeaer eneste som pt har opdateret kurs efter ny ordre. Dvs upside 59,3%

-
Der skulle stå gennemsnitskursmål 306
-
..cool, tak @Enkommentar1
-
..aktionærerne skal nok komme..nye som gamle der øger. shorts der køber tilbage, lige som sensommeren 22...
-
..lidt ubrugelig info, jeg mener simpelthen ikke de kan undgå minimun én opjustering nu. Med de 200.000 doser inkl og mine fremskrivninger på salg i de andre ben, ligger vi nu over bunden af det guidede interval. Useless, I know, but still. And then some.
-
..de leverede til Canada i 2023 med en kontraktoption på små 200 mill usd såividt jeg husker...de må ha' brugt en del doser allerede, men mon ikke den option konverteres til frysetørret...må lige finde den...
-
-
..ja!..og Frankrig som handler bilateralt. Men det bliver nok også frysetørret. Vi kan opskrive den baseomsætning de næste 3-5 år

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind