Bavarian Nordic — Juli 2024
-
-
..se også 12/7, 13.02

-
Aggregerede korte nettopositioner: https://oam.finanstilsynet.dk/#!/stats-and-extracts-short-net-positions
-
-
Hehe, jeg tjener ikke en krone på hjemmesiden eller appen. Den koster mig penge
Problemet er, at du kun får meddelelsen, når beholdningen bringes under 0,5 %. Hvis positionsindehaveren efterfølgende ændrer sin beholdning (stadigvæk under 0,5 %), bliver disse ændringer ikke publiceret på den pågældende hjemmeside, og det tal, jeg viser, vil derfor være misvisende. Her er reglerne: https://www.finanstilsynet.dk/finansielle-temaer/kapitalmarked/short-selling/offentliggjorte-korte-nettopositione -
..fed hjemmeside zirium.dk - måske skulle du overveje lidt reklamer på den så

-
@WorkTrader: Tak
Det ville nok kun være småpenge, jeg kunne tjene på reklamer. Man skal have mange flere besøgende pr. dag, før det giver mening. Men jeg kan se, at flere og flere er begyndt at bruge hjemmesiden og appen, o
g det er tilfredsstillende i sig selv. Måske en gang i fremtiden. -
Tak @TheNote og @Kirt
Ja, det var også min motivation til at lave hjemmesiden. Jeg blev træt af, at man på Finanstilsynets hjemmeside kun kunne få et øjebliksbillede. Som investor er man også interesseret i den historiske udvikling over tid. Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at ligge kurserne ovenpå shortdata, men det er overraskende dyrt at bruge det data "kommercielt" -
...helt enig...matcher nu ganske fint med fair value i mit excel...dog på 24 mdrs sigt. Med mine forventninger til fremtidige pengestrømme for hvert produkt, overskud og hvad p/e bør være. Frysetørret Jynneos vil tage os til en helt anden range.
-
Prøv lige at Google mpox outbreak de sidste 24 timer, stigning i Australien, Canada betænkelighed ved at surfere bliver smittet i Cape Town i Sydafrika med den nye variant og tager det med ud i verden. (Cape town er et meget stor surf sted for alle unge fra rundt i verden)
-
Alle de links som kommer frem ved at Google mpox siger stigning i udbrud - på et tidspunkt sætter disse fakta i kurven, måske også årsagen til der er nogle shorter som bevæger sig ud af den. De andre vacciner de sælger mit indtryk er af andre links at der bør været solgt godt af dem hen over sommeren.
-
-
Konklusions artikel: Conclusion: Willingness to vaccinate mpox was high among MSM, but some participants still had negative attitudes towards vaccination. Therefore, the Ministry of Public Health should develop targeted and effective strategies against those influencing factors to prevent and manage mpox outbreaks.
-
Konklusionen betyder salg for Bavarian på de deres vaccine i USA

-
“Thenote” - du skriver “dårlig nyhed” - jeg har tænkt meget på dette, det eneste jeg kan se ske over de kommende måneder er manglende salg ift mål. Kikke vi på de gange Bavarian har skuffet kan jeg ikke huske det er sket. De plejer altid altid at levere end lovet. Der hvor debat skuffet har været på forskning. Det eneste de pt er et fase tre hvor alt er opfyldt og indsendt til FDA og De europæiske myndigheder.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind