Bavarian Nordic — Marts 2024
-
Hvor sikker vil du vurdere, at deres Chikungunya-vaccine kommer på markedet og uden forsinkelser?
-
Det er mere for at udfordre lidt det du skrev tilbage om at casen og de faktiske forhold er vendt / ændret sig. Der kan stadig nå at komme dårlige nyheder. Det har vi set så mange gange før med denne ledelse. Hvorfor skulle shorterne forlade deres høne med guldæg nu?
-
Efter 3 Dage med Roadshow i ind-og udland burde det jo strømme til med størrere industrille investorer hvis casen var så god, jeg tror blot at nye investorer skræmmes væk af historikken i Bavarian Nordic, tilliden er ihverttilfælde ikke blevet genskabt kan man læse af kursen
-
8:30 exitnu Det jeg egentlig efterspørger er om der er meldt en forventet godkendelsesdato ud på frysetørret koppevaccine. Skal det ikke igennem en godkendelsesprocedure. Hvis det er det eneste Barda spørge efter virker det til at tage meget lang tid at få frysetørret vaccine i produktion.
-
Min pointe er blot, at med frysetørret koppevaccine er døren sparket ind til at myndighederne kan opbygge seriøse 3 generationslagre af koppevacciner. Derfor burde det have mere fokus hos Bavarian. Jeg kan ihvertfald ikke finde information om hvor langt de er i udviklingen af frysetørret koppevaccine. Jeg tror det ville give penge i kassen og på langt længere sigte end de næste to år som det seneste udbrud.
-
...de afventer godkendelse på freeze dried, og har tidligere meldt 'begyndelsen af 24' ud som forventet dato, så H1 må være sandsynligt. Den sidste bulk ordre til US var netop til brug for den frysetørrede, da eksisterende bulk var brugt til mpox epidemien i 22 og ordrene deraf. Men ellers enig toov. Og et kæmpe lager af eksistende pox vacciner, acam2000, der jo på et tidspunkt, skal udskiftes...
-
..iøvrigt dejligt med dine forfriskende indlæg her i jammerchatten, som nogle også kalder den, @TheNote

-
...14.18 - netop. Mener dog, at jynneos estimatet er enddog meget konservativt ift. hvad jeg har af mulige ordrer i mit sheet. Der er rum til en del opjusteringer vil jeg mene.
-
..opjusteringer kommer vel først af deraf afledte ordrer, men ja, en positiv effekt vil det få uanset.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind