Bavarian Nordic — Januar 2024
-
Nu efter brexit kan vi så ikke slippe af med Chaplin, han er så vidt jeg ved engelsks statsborger
-
Ja, i sådan en aktie, er det absolut vigtigt at have en investeringsstrategi! Helt enig.
-
Short nu på 7,15%. Det går den rigtige vej
-
-
Så længe der kun skrives negativt om aktien (ledelsen), vil en masse investorer sælge med tab eller minimal fortjeneste. det sørger for, at den ikke kan stige, før vi får nyheder, der viser, hvor meget de tjener. 6. marts kommer regnskab, hvis de ikke smider nogle tal før.
-
@bikube: så du siger med andre ord, at vi skal begynde at skrive positive ting om ledelsen og om hvor stor potentiale der er, så kursen endeligt kan stige?
-
Jeg vidste ikke, at skribenternr her på Proinvestor havde den indflydelse
-
Der er meget negativ snak omkring Bavarian Nordic på flere platforme. Alligevel handler de private hver eneste dag i stor stil enten på købs- eller salgssiden. Det kan enhver læse på de løbende opgørelser fra f.eks. Nordnet.
-
Det er helt i orden med pro og contra på aktien her på sitet. Gentagen spamming med præcis det samme budskab rydder vi dog ud i.
-
Hvis det ikke har nogen betydning, hvad vi skriver eller læser her på siden, hvorfor gør vi det så. Selvfølgelig virker det da, ikke kun på ens eget syn på sagen, men når man hele tiden fyldes med, at det er rent skidt det hele, så påvirker det da nogle.
-
bikube....Tro mig. Spammingen med det ene eller andet synspunkt holdes i ave efter de retningslinjer vi har sat for den slags. Pt. er det de samme få skribenter vi har øjnene på. De flytter ikke kursen i aktien ved at hver anden dag at gentage, at de syntes er ledelsen er uduelig og bør udskiftes.
-
Godmorgen, omkring kurs påvirkning af positive og negative kommentarer. Man kan jo også se på de positive kursmål/kommentarer der kommer fra blandt andet bankerne, selv om de har adgang tmain stream media har deres påvirkning på kursen jo været minimal, så hvad der skrives på små platforme af negativt, vil alt andet heller ikke have stor effekt. Jeg tror det handler mest om manglende tillid og nyheder generelt, der gør den ikke bevæger sig.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind