Bavarian Nordic — December 2023
-
Man kan jo håbe at ECB her 14.15 vil bidrage til den gode stemning. Som jeg forstår det er der noget mere gang i den USAs økonomi end i den europæiske, så kan Powell være dueagtig så skulle man tro at også Lagarde kan. Men fordi jeg var lidt overrasket Iver Fed i går, så vil jeg slet ikke tage det for givet.
-
"Well, let's not start sucking each other's d**** just yet, gentlemen" (Mr. Wolf)
-
Forstår din optimisme, men vi har stået i denne situation før. I morgen kan kursen bounce tilbage til 175. Vi skal helst få nogle gode ordrer inden Jul
-
Muligt nogle shortere lukker positioner. Men jeg ser ( desværre) ingen tegn på at shorterne generelt er blevet bange. Havde de været det så tror jeg omsætningen havde været meget meget større. Shorterne er erklæret døde og begravede mange gange her, og alligevel er shortandelen forblevet høj. Men vi kan da håbe…..menærlig talt, jeg tvivler. En rigtig god selskabsspecifik nyhed kan måske rokke ved deres syn på tingene
-
Enig
-
Måden der handles på, viser en vis frygt. Short er faldet i dag marginalt. Men det er vel heller ikke en dag med beskeden volumen at de store positioner skal lukkes.
-
16:45 Er de bange, så kan de jo blive nødt til at lede efter volumen, højere oppe. Mange lange investorer havde forudset den renteudvikling som giver stigningerne. Der er ingen grund til at tro at shorterne er dårligere til at forudse den slags. Og derfor, havde de været bange, så havde de nok reageret INDEN det her skete. Just my take.
-
Vi må se i morgen. Medmindre der i aften kommer en god nyhed, så gætter jeg på at kursen bankes ned mod 173-175 i morgen. Kig på tidligere grafer. God aften
-
Siden 20 okt. er Bava steget 39,87% & siden 2. nov. er Bava steget 28,14%. Ud af de seneste 33 dage er Bava steget de 25 dage. For min skyld må aktien gerne "bankes" ned "igen" i morgen, så længe trenden fortsætter... Men det gør den selvfølgelig ikke for evigt, så husk endelig at hoppe af toget inden den afspores... /s
-
Get on the train .....https://www.youtube.com/watch?v=-rBMULWfuYg
-
Shorterne burde øge deres positioner gevaldigt lige nu, hvis de troede på deres eget strategi
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind