Bavarian Nordic — November 2023
-
Bavarians kursmålet sænkes til 190 kr. fra 230 kr. af Cowen https://www.proinvestor.com/investornyt/1080337/bavarians-kursmalet-saenkes-til-190-kr-fra-230-kr-af-cowen
-
@cupcake 14:22 kreditten Skal som der står side 7 anvendes til at dække milestones på GSK vacciner. Der kommer milestones i 2024 på 2.7mia og de penge har bava ikke umiddelbart. På mødet igår nævnt at koppevaccinen sælger 3mia og de andre sælger måske 2- 2.5mia, med EBIT på 34% står bavarian derfor til et underskud næste år på 8-900mill. Derfor kreditten
-
DDB fastholder kursmålet på 325
-
Cowen sænker den til 190 kr.
-
Korrekt. Jeg holder mere øje nu på Carnegie og Cowens kursmål som retningslinjer frem for Nordea og DDB f.eks. Indtil videre har de ramt helt ved siden af. Jeg har stadig svært ved at se, hvordan de skal kunne hente knapt 750 mio. i EBIDTA samt omsætte for ca. 2,28 mia. i Q4, hvis de skal fastholde en omsætning på 6,9 mia. i 2023... skal det komme af rejsevacciner?
-
Selvfølgelig når de guidance og frirum til mere vil jeg tro. En forholdsvis stor periodeforskydning til Q4 for Jynneos leveringer, 'For the full year, Bavarian Nordic has signed contracts for
JYNNEOS/IMVANEX/IMVAMUNE worth more than DKK 5,000
million. Hence, a significant portion of the planned deliveries in
2023 will occur in the fourth quarter 2023, primarily related to
larger contracts with the U.S. and Canada. ' side 5 -
Selvfølgelig. Det overrasker mig slet ikke at shorts øges nu. De vil få kursen ned omkring 120 i de kommende uger er jeg ret sikker på. Q3 regnskabet har efterladt flere spørgsmål end svar. Og de store hedgefonde, som er short i aktien, ved præcis hvad de gør. Og det har de nu bevist længe.
-
...håber du som Kraken snart springer ud

-
Selvfølgelig når de guidance! De har for helvede lige fastholdt den.. samt tydeligt UNDERSTREGET på cc at de når den. Så at tvivle på at de når det.. er temmelig konspiratorisk og blot medvirkende til at piske en stemning op, som der slet slet ikke er belæg for i denne situation.
-
BAVA er inde i en meget stærk udvikling.. og grunden til deres overskud ikke bliver større de næste par år er præcis at de skal betale "slut-afdragene" til GSK og Emergent (afh. jo af CHIK udviklingsforløb). men derefter antager jeg at overskuddene vil vokse betydeligt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind