Bavarian Nordic — Oktober 2023
-
Det er selvfølgelig rigtigt, at ledelsen ikke er ansvarlig for aktiekursen, men ledelsen er ansvarlig for driften og for at skabe resultater. Det kan man sige, at denne ledelsen ikke har gjort. Og i mange andre selskaber, bliver ledelsen udskiftet, når man ikke når de mål man har sat sig eller man performer dårligt. Sådan er det at have et løn i den klasse, som PC har. Bavarian har brug for nye øjne og nye plan
er for fremtiden. Og især en ny kommunikationsstil med investorer og medierne. -
Bavarian Nordic har da netop leveret på deres produkter big time og sørget for der værdiskabelse og indtægter til fremtiden! At de desværre fejler på 2 fase 3 midler, giver et selvfølgelig et stort knæk…. Men de har altså leveret som selskab - jeg er selv Bavarian invester og nej jeg hverken daytradere eller svingtrader, om kursen skal længere ned muligvis, jeg er nu heller ikke i tvivl om den er betydelig højere ude i horisonten…
-
-
Husk nu på, at der kun er een person, der er ansvarlig for dine investeringer: DiG SELV!
-
Ja, fiji, det har jo åbentbart ikke fundet gehør endnu

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind