Bavarian Nordic — Oktober 2023
-
"Hermed en status på det danske C25 index. Ingen selskaber har endnu rapporteret Q3 regnskaber, så i denne oversigt, er det pt. kun en status på de tekniske signaler.
Det ser ud til at forventninger til Q3 regnskaberne er overvejende positive, for det er ved at være et stykke tid siden, vi har set så mange købs-signaler. Men aktierne har nok også fået de prygl de skulle have i denne omgang, og derfor bør vi imo overveje at tanke op i vores porteføljer. https://www.proinvestor.com/boards/116075
-
Investeringspodcasten: Regnskaberne for 3. kvartal kommer. Og det store spørgsmål er om selskaberne vil være i stand til at leve op til det investorerne allerhelst vil høre: vækst. Værterne kommer også ind på investeringscasen i Bavarian Nordic og AMBU. Derudover kommer de ind på situationen i Israel, og hvordan det påvirker oliepriser, fragtrater, mm. https://www.proinvestor.com/boards/116080
-
Som jeg læser det, skriver Per Hansen ingen steder at aktien skal ned i et lavere niveau. Det kan skriver er at visse drømmere, må ned i et lavere niveau, grundet at bavarian ikke er en drømme-blue-sky-case mere, men et driftselskab. Og det er andre multiple man bruger der. Men igen INTET om at aktien skal ned i kurs, blot at drømmerne skal blive mere realistiske.
-
Er jeg den eneste som går at venter på en kæmpe fyringsrunde i bavarians udviklingsafdeling ? De må da snart skære organisationen til. Måske er det egentligt det som Chaplins interview er omkring, at nu drosler vi forskning ned, og det kommer til at koste MANGE hoveder.
-
16.28...er der da nogen, der skriver, han siger det?
-
Hvordan ATP kan støtte på om denne ledelse må godtnok bero på blindhed
-
At aktionærer undre sig over top ledelsen måde på kommunikation, er da fuldt berigtiget især når det er relevant og meget afgørende agenda man omformer for omstrukturering til en turnaround!!! Som jeg har skrevet før, aldrig oplevet en så vigtig meddelelse bliver bragt i en lukket artikel på Finans!!! Det hele er ikke så sort og hvidt skal nok blive godt igen.
-
MAXIME , enig. Det vil jeg slet ikke blande mig i. Men jeg synes, at nuværende aktionærer, skal forholde sig, hver især, til fremtidsudsigterne for virksomheden. Se evt. dagens potcast fra Hansen&Larsen. Bavarian er, for mig at se, ikke længere den virksomhed, som mange gik ind i som aktionærer i sin tid. Derfor mener jeg, at hver enkelt må revurdere sine dispositioner.
-
@MAXIME 21:17. Det du skriver her, har jeg ikke nævnt eller forjholdt mig til.
-
Bavarian Nordic har ikke stået stærkere end de gør nu…. Her tænker jeg ikke på kursen, det marked der styre det….. deres måde at kommunikerer på kommer ærlig talt noget bag på mig er forbavset over at de 3 topleder Paul -Henrik-Rolf kan udtale sig så forskelligt, ligesom det ikke er stemt af hvem der udtaler sig om de basale ting i virksomheden, er jo det en direktør skal sørge for og videre bringe virksomheden strategi som bestyrelsen sidder og stikker ud!
-
Er der ikke lidt selvimodsigende i dit indlæg 21:29 MAXIME. Nå, men håber det bedste for BAVA - dynerne kalder - selv for en pensionist

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind