Bavarian Nordic — September 2023
-
@Worktrader Du har ret i, at det måske ikke med rette kan siges at være skjulte motiver. Det, jeg mener, er blot, at motivet reelt er kommercielt - som du også anfører - og ikke at vaccinen har fejlet. Min pointe er så blot, at staten og partnerne ikke burde acceptere den begrundelse for at stoppe projektet uden at betale sin partner den rimelige betaling for en vaccine, som faktisk virker.
-
Det har de jo allerede gennemført. Det gør den ikke (i hvert fald ikke godt nok). Men du har ret i, at det sikkert ikke giver mange kurspoint op, hvis Bava på nuværende stadie melder ud, at man tilpasser kandidaten XBB.1.5 og søger på den baggrund.
-
-
Det er jo tilladt at sælge sine aktier, og kaste sig over en anden investering
Jeg har studste over, at jeg ALDRIG er stødt på e aktie, hvor et flertal af de analytikere, der følger den, anbefaler salg. Altså, jeg tænker at hvis man er utilfreds med produkter, marked. ledelse og den strategiske kurs, så skal man jo finde noget andet at interessere sig for - og det gør analytikerne. -
Jeg mener at men har en forpligtelse til at råbe op når man som aktionær syntes at et firma og en ledelse ikke gør det godt. Hvis man bare sælge får
de lov til at forsætte som om alt var godt. Kritiske aktionærere er /burde være med til at holde en ledelse skarp -
Jeg håber nye investorer læser med her på debatten, så de ikke fristes til at købe en aktie, hvor man ikke ved, hvad
ledelsen nu finder på -
Jeg er sikker på, at ATP og andre større aktører, har noget i ærmet, til den nærmeste fremtid. Man kan ikke blive ved at se på, at tilliden er så ringe, at værdien af selskabet, snart på niveau, med den forventet omsætning. Men det er snart fakta
-
Det er rystende, at der fortsat findes jubel optimister, der lovpriser Chaplin, for hans ageren og aftaler på MPOX. Den eneste årsag til det kom i stand, var et stort ønske fra BARDA og en kæmpe pose penge. Var det ikke tilfældet, var aktien ikke noget værd i dag
-
Der er ikke noget galt med forretningen i Bavarian de har aldrig været stærkere på marked end nu…… problemet ligger der er kommet alt for Mange aktier i omløb hvor værdien er faldet for aktionærerne, det som skulle have været styrken er blevet svagheden og det gør hedgefonde sultne!!!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind