Bavarian Nordic — September 2023
-
Bavarian Nordic: Ånden ude af Covid flasken bør ikke være en stor negativ nyhed https://www.proinvestor.com/boards/115112
-
Godmorgen. Burde ikke koste en krone den nyhed, nærmest tværtimod. Ser jo ud til de slipper for milestones, som højst sandsynligt ville overgå en evt. fremtidig indtægt. Afsat næsten 600 mil. til deferred considerations. Resultatet var næsten det bedste de kunne håbe, lidt frækt sagt. Godt ser @Cupcake, da vi vendte dette for 5-6 mdr. siden.
-
*set
-
-
..synes Bava de sidste 3-6 mdr har gentaget det samme igen og igen omkring Covid, og gamet, regulatoriske krav har jo ændret sig fuldstændig. De har stadig bestået primary endpoint, sikkerheden vs de utesteste mRNA + og holdbarheden. Ingen tillidsbrud i min bog på den front.
-
..men føler med Expres aktionærer. Det er sgu sørgeligt. Har den også.
-
I shareville er der en der skriver "Bavarian har kunstigt fremtvunget et negativt resultat. Som tidligere nævnt, så er XBB.1.5 IKKE en variant of concern, og det var det, altså variants of concern, det sekundære endpoint gik på. Der er altså IKKE kommet resultater fra det sekundære endpoint selvom Bavarian gerne vil have det til at lyde sådan."
-
...det er noget vrøvl.
-
-
Jeg har aktier i Bavarian, jeg har aktier i Expres2ion, jeg solgte mine Novo aktier for at ride med på den lovende bølge af gode nyheder fra Paul og Bent. Nu har jeg minus 61% på disse 2 aktier, havde jeg beholdt Novo ville det være et plus på 32% .. en ting jeg har lært .. lad dig ikke narre af folk der sælger skindet før bjørnen er skudt ! God weekend fra en meget skuffet investor
-
Her er en speciel nyhed, der måske kan ændre synet på de fremtidige mulighederfor bl.a. Chikungunya-vaccinen! Det vil shorterne ikke kunne lide! https://www.bt.dk/udland/bydel-lukket-ned-myg-angriber-hovedstad
-
Men Kraken, det som jo er problemet, er at man ikke har en stabil nok forretning til at kunne forudsige omsætningen. Men i min bog burde omkostningerne kunne skæres HÅRDT, så vi ser en bundlinie, der virkeligt kan give bonus. Så enig, der er stort potentiale, og BAVA er kulet ned af negativitet, men bagved ligger der en god kalkule.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind