Bavarian Nordic — August 2023
-
Men nu er det som det er. Der hvor jeg ser de stadigvæk har mangler er på hele delen med de finansielle markeder og hvordan man navigere i dem. De mangle nogle kapaciteter på området. Jeg undre mig stadig over de ikke har gået mere efter en usa notering, når de nu tydeligvis har deres salg derover. Ligesom de ingen strategi har på kommunikationen, se på aktie fordelingen 50%af de frie aktier ligger i udlandet -12%A
TP), men de stiller kun op i Danmark og er hovedsageligt kun på danske medier -
Nemlig @Kraken23. Og aktiekursen var højere da de budgetterede med underskud FORDI der var stor tillid til deres udviklingsplatform og pipeline. Blandt andet. Det eneste, som forbliver det samme er shortbelejringen. Det er dem, som grinner hele vejen fra hedgefondenes kontorer til banken
-
Der var en podcast på siten hvor en foreslog at nye opkøb betales med altier til sælgeren, derigennem sikres at man kun køber de rigtige produkter, og at kursen vedbliver med at væer stabil, mene at kunne huske det var formlen med ebola og janssen.
-
I kan sende BN mail og komme med alle jeres foreslag, så får I også svar direkte fra dem det vedrører. Prøv det

-
https://edge.media-server.com/mmc/p/k86skimi Prøv at lytte til deres konferencecall, nogle af de ting I skriver om, kommenterer de rent faktisk på. Hvad er det de siger?
-
Du kan faktisk godt blive klogere ved at skrive til dem / eller genlydte til deres konferencecall, da de kommer med svar på nogle af de ting I skriver om:)
-
BN er verdens største selskab indenfor rejsevacciner - det kan vi takke BN for - de har bevist at de mestrer opkøb. Jeg må indrømme, at jeg faktisk er fuld af beundring i forhold til de opkøb, som de har formået at lave. Tænker man skal have nogle skarpe hoveder ansat med indsigt i markedet - det er BN lykkedes med.
-
Ledelsen fremlægger desuden på konferencecall via klar og tydelig kommunikation, hvordan udvikling har været siden den nye strategi fra ca 2020. Turnaround.
-
En turnaround kræver gode folk ansat - det har BN, synes jeg med den turnaround de har lavet af virksomheden. Det blir spændende at følge udviklingen i seneste opkøb - Energent Biosolution, der allerede på dagen for opkøbet fik meget ros for prisen mm. Det var vel at mærke får chikungynia bestod fase 3, så det var heldigvis en ekstra fjer i hatten.
-
Ledelsen er famlende og ubeslutsomme. De aner ikke hvad de styrer efter, for de kan ikke finde ud af med sig selv, om de skal være et biotek eller et medico selskab. Klart, shorterne lugter blod, for svage ledelser fører aldrig til noget godt. På tide at sige tak for indsatsen og få nye øjne på, nyt blod ind.
-
Jo, før 2020 var økonomien en helt anden, negativ. Det er der vendt om på til det positive. Alle mestrer ikke at købe sig til succes til rette pris mm. Det kræver kloge folk med forstand på, hvad de gør. Fakta taler for sig selv.

-
Lars Larsen - Dynelarsen - prøv at læse bogen om ham - han havde utallige mislykkede selskaber bag sig, men lykkedes til sidst - blot en generel påmindelse om, at succes kan tage tid, når det kommer til det at skabe en stabil og god virksomhed. Vi kan glæde os over, at BN i ca 2010 traf beslutning om at udvikle koppevaccinen med USA. Det ser vi frugten af i dag.

-
Koppevaccinen vil fortsat bidrage til gode indtægter fremover. BN har lange kontrakter på den med store lande og organisationer.
-
POPN, inden man falder i næsegrus beundring over bavarian, bør man lige kigge på statistik. Gennemsnit for phase 3 forsøg med vaccine kandidater er at ca 58% fører til registrering af vaccinen med bavarian det kun 25% hvis covid som forventet også opgives..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind