Bavarian Nordic — August 2023
-
Det er i sig selv en præstation, at den falder på en ellers positiv dag. Jeg er meget bekymret for fremtiden for aktien. Det er blevet som om at hver gang selskabet udtaler sig positivt om egne forventninger, benytter flere at komme ud af aktien. Tillid til ledelsen må være fuldstændig ikke eksisterende, eller kan jeg ikke forklare det
-
Mit bedste bud er at det for en stor del er tekniske placeret short der er nu. Alt andet virker fuldstændig ulogisk
-
Fra børsen idag “Vi er i en situation, hvor vaccinen i human challenge-studiet og i det afgørende fase 3-studie forebyggede milde symptomer, men ikke svære symptomer, og fundamentalt forstår vi ikke det resultat,” siger Paul Chaplin....... jeg forstår ikke den udtalelse, eller måske en fortalelse??? Der er vel ikke sendr en kandidat i fase 3 forsøg, hvis man allerede var klar over den ikke forebgger svære symptomer?
-
Hvis der er hold i de udtalelser, kan man da godt forstå den manglende tillid der er til ledelsen. I et sådan stort interview må man slet ikke være i tvivl om, hvad der gik galt. Man må da aldrig sige at man ikke kan forklare det. Det er jo benzin på bålet
-
Kan ledelsen, herunder Chaplin, ikke snart komme på en lynkursus i PR og kommunikation?
-
Video: Hvorfor steg Novo Nordisk 17% i går? Hvorfor gik Eli Lily med op med 15%? Det vender Hansen og Larsen i ugens afsnit, hvor det også skal handle om Bavarian Nordics RSV skuffelse, korrektionsrisiko og stigende oliepriser og ikke mindst bankernes udbyttefest på baggrund af blandt andet høj indtjening og lav prisfastsættelse. https://www.proinvestor.com/boards/114536
-
@Kraken23. I human challenge forsøg vaccinerer man og efterfølgende inficerer med levende virus. Her er virus-dosen (hvor mange viruspartikler der gives) afmålt efter, at der kun gives så mange viruspartikler, at der opnås milde symptomer (og ikke alvorlige), da det er etisk uforsvarligt at give raske forsøgspersoner en alvorlig luftvejsinfektion.
-
I human challenge så BN en nedgang i de milde symptomer i vaccinegruppen versus placebogruppen. https://academic.oup.com/jid/advance-article/doi/10.1093/infdis/jiad108/7133623
-
Jeg synes, at PCs udtalelse giver fint mening i den sammenhæng. En forklaring i forskellen mellem BNs og de andre firmaers resultater i fase 3 kan dog fx skyldes den store forskel i vaccinedesign, som BN havde valgt. Dette har jeg skrevet om mange gange tidligere.
-
Biobio - som læmand giver det en god mulig forklaring. Kursmæssigt tror jeg vi er på vej nordpå igen, nu har alle de negative haft mulighed for at komme af med deres kommentar, så begynder marked igen at ser på fakta - fakta er jo reelt Bavarian giver overskud, har penge nok og måske indenfor et-to år begynder at betaler udbytte eller tilbagekøb af aktier..
-
Shortpositioner på danske aktier https://www.proinvestor.com/boards/114558
-
Kan vi forvente nyt på COVID-19 Booster til Q2 regnskab d 23/8 eller skal der meldes ud inden hvis de har resultat ?
-
Det skal meldes ud, så snat at der foreligger data
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind