Bavarian Nordic — Juli 2023
-
Jeg har læst Børsen i morgen via nettet - Som jeg ser det er ATP de eneste som forholder sig til værdierne i Bavarian, alle andre er sur over at RSV ikke lykkes og kommer med en masse mærkelig bemærkninger. Kopper lykkes efter rigtige store investeringer - skulle den også være smidt ud?! Den indtjener nu en masse penge til Bavarian, men kunne være mislykket også. Jeg tror når fornuften indtræffer og investor ser de store værdier som er i selskabet at den kommer langt højere op i værdi..
-
Kik også de kursmål fem analysehuse har meddelt igår og i dag - spæn fra 245 til 424 eller et gennemsnit på 321,4 eller mulighed for stigning på 128% samt rigtig meget risiko nu er ude af aktien.
-
Selv dagblad Børsen er med i hyleriet - Selv om '
i dag kostet mig rigtig mange penge, hyler jeg ikke, jeg viste risikoen var der og har for mange år siden accepteret at den er ved Bavarian -
Så mit budskab kik på indholdet i aktien og ikke hvad indholdet var i fredags da det er irrelevant nu også ikke alt det klynk med at alle skal fyres..
-
Ikke mere herfra - jeg ser frem til en god indtjening på den nuværende forretning samt om det kan lykkes at komme endelig i land med de to fase der som er lykkes - reelt er det jo flot med tre fase tre i år og hvor to ser ud til at lykkes - Corona vaccine håber jeg personlig ikke der bliver behov for, beslutningen om at udvikle den var rigtig samt Staten har betalt for det - så den er "gratis"
-
Bavarian taber 3,8 milliarder i værdi: Nu ønsker investorer nyt fokus https://borsen.dk/nyheder/investor/investorer-onsker-nyt-fokus-i-bavarian-efter-flop?b_source=bavarian&b_medium=row_1&b_campaign=list_2
-
Børsen Tirs 25/7 - En række artikler om Bava. Forside: Investorer: Bavarian bør skifte retning efter ny vaccinefiasko". Spread s. 6/7 "ATP taber stort på Bavarian-kursfald" og "Analytikernes bud på Bavarians fremtid" https://eavis.borsen.dk/titles/borsen/2065/publications/29189/pages/6 kræver abo - evt køb enkeltudgave.
-
NYT 21/7 "Biden Picks Retired General to Lead New White House Pandemic Office" https://www.nytimes.com/2023/07/21/us/politics/paul-friedrichs-white-house-pandemic-office.html Der skrives ikke så meget om de strategiske lager af small-pox-vacciner i USA, der skal "opdateres" - og nu hvor OPPR endelig er oprettet, er der forhåbentlig mere fokus herpå. Især de 3 sidste afsnit er læseværdige.
-
@Kraken - Det er altid rart at kunne skyde skylden på nogen, for de investeringsbeslutninger, man selv har taget. Det gælder vi småinvestorer herinde, men så sandelig også porteføljeforvaltere o.lign. Faktum er, at ressourcekrævende fase 3 forsøg fejler. Ofte. Meget ofte.
-
Du skriver større investor - hvis du kikker på dem som udtaler sig vil du se at nogle af dem bare er "varm luft" Advicer Capital underskud 2022 1,1 Mio Egenkapital på 318.000.. - Global Health Invest nyt selskab stiftet 1/7 2023, Arthea 20 mand ansatte - Det er generelt nogle personer som nok ser det som en mulighed for at få noget "gratis" omtale - hvorfor ikke tale med Nordea og Danske Banke analytiker eller nogle af de "tunge drenge" fremfor disse "letvægter"?!
-
Godmorgen

-
Man kan mene meget om ledelse og bestyrelse, de har trods alt tænkt at RSV kunne fejle, og været et skridt foran og investeret i forretningen på sigt, selvom alle er skuffet det skal man ikke have lov at være og det er Bavarian da i den grad os, så er det et helt andet sted i dag som virksomhed, ikke sagt at nye tiltag vil komme, og en update på virksomheden i nær fremtid!
-
Selvfølgelig er der frustrationer, fra mange sider, og det er naturligt. Jeg syntes igen bare det er interessant at følge dette især uden for dette forum, for hvis presset vedbliver eller bliver for stor kan det påvirker ledelsen og der med kursen , op eller ned. Og disse forudsigelser kan være vigtig information. Og Jeg gør mig ingen illusioner om at nogen lytter til mig på det område:-)
-
"Mandagens helt store taber - Bavarian Nordic - ventes igen at tiltrække sig en del opmærksomhed efter mandagens gevaldige øretæver.
Styrtdykket i aktiekursen blev udløst af weekendens melding om, at Bavarian Nordic dropper sit udviklingsprogram for en RSV-vaccine efter skuffende resultater i fase 3.
Ifølge Børsen har flere investorer efter de skuffende resultater opfordret selskabets ledelse til at droppe egen forskning og udvikling og i stedet fokusere på den eksisterende forretning.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind