Bavarian Nordic — Juli 2023
-
BN er i gang med en transformation med satsning på bl.a. flere rejsevacciner i porteføljen. Økonomien er på rette vej. Tak til ledelsen i BN for at bringe BN på rette vej - det bliver kun endnu bedre fremadrettet - med en tidshorisont på 1-3 år er der stor chance for en rigtig god gevinst i BN

-
Moderna announced Wednesday that it has submitted several global marketing applications for its experimental mRNA-1345 vaccine to prevent lower respiratory tract disease associated with respiratory syncytial virus (RSV-LRTD) and acute respiratory disease (ARD) in adults aged 60-plus. The company is seeking approvals from regulators in the EU, Switzerland and Australia, and has also initiated a rolling submission for the mRNA-based jab in the US. https://firstwordpharma.com/story/5757939
-
@POPN - du er utrættelig. Tak herfra. Så længe aktien shortes, skal der leves med volatiliteten, der vel egentlig også kan udnyttes til ens egen fordel... I hvert fald er Bava en af de mest handlede, og hvor der sælges, der købes ... Seneste Investeringspodcast med Hansen & Larsen omhandler bl.a. shortning, herunder Bava. Som altid værd at lytte til.
-
Shortpositioner på danske aktier https://www.proinvestor.com/boards/113775
-
Så fik jeg også lyttet til præsentationen på HCA. Synes det var en god, ærlig og professionel optræden af Henrik. Han bekræftede for mig, at det spændende ift. BN er RSV og at RSV vaccinen i den grad stadig er i live og at de har store forhåbninger til den. Det er på grund af RSV at jeg er inde i aktien, så det var dejligt at høre at det er on track. Jeg glæder mig meget til at de fremlægger deres resultater (også selvom de bliver nummer3)
-
Det er åbenbart svært at finde de positive tilkendegivelser frem, når BAVA fører an i C25

-

-
Jeg må indrømme, at det er svært at være positiv på en aktie, blot fordi den siger 2,5%, efter i en lang lang periode klart har underperformet. Jeg er sikker på, det er flere der benytter den latterlige lave kurs til at lukke short

-
@Kraken - Er nysgerrig - hvad består markedet af? Er du selv aktionær? Hvis ja, hvor lang er din tidshorisont?
-
@Kraken23 15:20 Hvis du har været i Bava i10 år, må du da have haft et utal af muligheder, for at sælge og genkøbe via stop loss?
-
Du har selvfølgelig en poiente der.

-
Analytikerne synes ledelsen og BN har valgt den helt rette strategi og vi derved igen kan nå en væsentlig højere kurs, som vi også løbende har gjort indenfor de seneste to år. Det skal nok komme i år eller næste år:)
-
Tak, Cupcake:)
-
Los Angeles has recorded a total of 15 MPOX cases this week, marking a significant increase of nearly three times compared to the previous week's figures. This surge in cases represents the highest number reported since 2022. Monkeypoxtally
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind