Bavarian Nordic — Juli 2023
-
Selvfølgelig havde det været på sin plads i lørdags at meddele, at der ville blive holdt en pressekonference i dag, mandag - så havde de haft 2 dage til at forberede sig... I stedet har de trods alt sendt deres bedste formidler på banen, nemlig Henrik Juuel... Men ja, hvis Bava skal genvinde investorernes tillid, og dermed en bedre kurs, skal de nok være bedre til at pleje småaktionærerne. Der er mange af os... Mener, at Per Hansen også skriver lidt herom...
-
JP kl. 13.00 "Strømmen er gået til Bavarians jackpot-maskine
Bavarian Nordic har skrottet et milliardprojekt og har både mistet en formue og investorernes tillid." https://jyllands-posten.dk/jperhverv/ECE16307390/stroemmen-er-gaaet-til-bavarians-jackpotmaskine/ -
Cupcake helt sikker på der nok skal komme en Update, vil nok mene det er fornuftig lige at få alt gennem lys inden, er helt sikker på CEO nok skal komme med en analyse af hvad der er gået galt og hvad strategien vil være fremadrettet…. Den nye Formand og bestyrelse mon ikke de bliver samlet inden længe det vil jeg tro
-
Jeg læste et sted, at det er PC, der har sikret indkøb af diverse vacciner (= fremtids sikret virksomheden) samt "sat bestyrelsen", så han formodes sikker i sadlen. Kan desværre ikke huske kilde, men tænker det var en privat kommentar, siden jeg ikke postede det... Mon der er nogen, der ved noget herom?
-
Facit efter Bavarians studieflop: Næsten 4 mia. kr. gik op i røg https://www.proinvestor.com/investornyt/1020130/facit-efter-bavarians-studieflop-naesten-4-mia-kr-gik-op-i-rog
-
Det er iøjenfaldende, at man ikke læser meget herinde for tiden om at man blot skal være “tålmodig” og at denne er en langsigtet investering. Det må betyde, at selv de mest positive og trofaste aktionærer herinde også må være skuffede. Bavarians ledelse ser ikke til at magte deres opgave og tilliden er helt væk fra mange investorens side. Selskabets egne studier har været for dårlige og for langsomme og dette sætter også store spørgsmålstegn til deres nuværende fase 1 forsøg samt Covid. Der (…)
-
Opdateret Kursmål på Bavarian er kommet efter meddelen af i lørdags:
-
(….) burde ske en ledelsesskift eller en overtagelse af biksen. Jeg kan ikke se, hvordan deres strategi længere kan hænge sammen. RSV skulle sammen med Covid og Mpox udgøre 45% af den fremtidige omsætning!!
-
Opdateret Kursmål på Bavarian er kommet efter meddelen af i lørdags: Kempen 260 neutral, Jefferies buy, 245, Needham buy 273, city køb 407, Nordea buy 424.. Min konklusion jeg købte op fra panikken fra morgen af og kort før lukketid.. Tak for de af jer som solgte på de lave kurser

-
Lidt fakta information - K/I 1,2 - P/E estimeret 2023 6,02 - Det betydet at K/I 31/*12 2023 vil været mellem 1,05-1,00 - Fint køb for mig at se. Alt det snak om at Direktøren og bestyrelsen skal skiftes, det får vi intet at sige om - derfor ser jeg på fakta og jeg ser en virksomhed som ud fra rå data er meget billigt prissat på trods af skuffelsen af RSV.. God aften
-
Men bortset fra det er jeg enig at 2023 ligger fast, der hvor usikkerhed ligger er omkring 2024 ordre på koppevaccinen falder den tilbage til 150mill usd årlig ellwr kan de holde den på bare 250mill uds. Mht til rejsevacciner ser det ud til de er tilbage på 2019 niavouet på 185mill så fint. Det er koppevaccinen der kan blive problet især hvis de beslutter at køre videre med dosespar
ing -
ATP -“Med hensyn til størrelsen af ATP’s investering i Bavarian Nordic, så kommenterer vi normalt ikke enkeltinvesteringer, men når det er sagt, så mener vi klart, at investeringen kan forsvares ud fra værdierne i den underliggende vaccineforretning,” siger han og ønsker ikke at kommentere yderligere.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind