Bavarian Nordic — Juni 2023
-
mon ikke det var på tide at overgive dette aktiv til nogle andre... for mig og se ligger dette aktiv udenfor den nye strategi og bruge endnu flere ressourcer på dette specielt set i lyset af hvor langsomt det går så tænker jeg der må være andre bedre ejere
-
Hele Bavarian burde købes op af en af spillerne i Big Pharma...
-
Det tror jeg så absolut ikke er nogen god ide. Teknologien virker, og det kan i dag ses på kursudviklingen i Expres2ion. Nu skal markedet lige have analyseret de flotte resultatet i sammenligning med mRNA vaccinerne, og især de bivirkningsprofiler, som de har vist. Jeg tænker, at kursen kunne gå hen og vende nu. Måske endda ende i grønt idag. Kigger man på Lundbeck og Zealand så ser det ud til, at der bliver solgt ud i pharma.
-
men måske det så netop var en god ide at sælge aktivet når det virker og få en god pris for det.... jeg synes bavarian har vist at de ikke er de rette ejere af dette aktiv, den speed og agilitet de har udvist virker ikke i et meget kompetitivt miljø som covid/flu market... hele platformen er jo ikke deres, så det kan heller ikke ses som en fremtidig byggesten
-
Jeg kan se, at Helge har været inde at slette en række indlæg, og det er helt fint med mig. Så jeg vil lige få jer til at tænke over den mulige tanke, at der sdder amerikanske investorer, der bl.a. samler viden om Bavarian Nordic her fra dette forum. De ved, at BN er en verdensanerkendt vaccinevirksomhed, der bl.a. markedsfører MPOX vacciner, der er særdeles vigtige i udbrud verden over, og desuden har desres forsvar / BARDA invester mange mange milioner dollar i udviklingenaf den vaccine -
-
-
-
Jeg ser nu altså pressemeddelelsen som noget ret godt. 1) primært mål er godt. Dette bevirker uomtvisteligt, at Bavarian har en platform mod Covid til næste gang der kommer noget. Statistisk set er det mig bekendt omkring hvert 6 år. 2) platformen er godt. 3) Det kan rent faktisk være, at vi indenfor blot 1-3 får nogle resultateter der
gør, at selv denne vaccine der er udviklet for lang tid siden har et liv allerede nu!!! 4) -
@Match - Tænker du, at amerikanske investorer er så afgørende for Bavas kursudvikling?? Og at de lader sig påvirke af chatten her? Jeg synes, Bava skulle droppe ADS'er i USA helt. Zealand Pharma droppede USA sidste efterår efter 5 år - waste of money, at opretholde ADS-listing i USA, når de allerfleste handler alligevel foregår via Nasdag Cph.
-
Godmorgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind