Bavarian Nordic — Juni 2023
-
Det var godt nok en fessen stigning vi fik på den nyhed...
-
Ja, det har du nok ret i. Rolf skrev til mig, at data for fase 3 forventes denne sommer. Så det må være fra lige nu til ultimo
august måned. -
-
Interessante pointer @BioBio. Godt med lidt kritisk fagligt
syn på Bavarians RSV-kandidat. -
Det er han vist ikke alene i, når vi ser, at shorts nu er oppe på 5,93%
-
Jeg synes, at BioBios pointer / spørgsmål er yderst relevante. Jeg har tilladt mig at sende dem til Rolf for deres eventuelle svar / bemærkninger... lad os se, om de svarer og hvad de siger til dem
-
@1964: jeg solgte 35% af min beholdning i ca. kurs 200 netop fordi jeg selv er lidt i tvivl på fremtidsmuligheder for Bavarian i forhold til hhv. RSV og Covid.
-
Rettelse: jeg solgte 100%, men er senere købt en mindre portion igen
-
og salget blev trigget af Jean-Lucs (ledelsens) eget salg
God weekend -
Den 28/6 2022 fik BN "Prime Eligibility" til deres RSV vaccine af EMA på baggrund af at der ingen godkendte vacciner fandtes mod RSV. Den fulgte efter FDA's Breakthrough Therapy Designbation for vaccinen. I den forbindelse oplyste BN, at resultaterne fra fase 2 forsøget i 2021 viste "significant reduction in viral load in vaccinated subjects." The vaccine demonstrated efficacy of up to 76% in preventing symptomatic RSV infections. Desuden oplyser BN om andre stærke resultater med vaccinen.
-
Så jeg forstår egentlig ikke, at BN kan mangle langtidsdata på RSV vaccinen, når man kan gå tilbage til en lang række vaccinerede både i unge- og ældresegmenet. Mon ikke tiden er til at tage den med ro og afvente fase 3 resultaterne, inden der går fake i sagen. Og man har jo hele tiden mulighed for at sælge sine Bavarian Nordic aktier og droppe denne chat.
-
@strojer, ja det ville jeg helt klart hvis vurdering er at jeg skal have et strategisk beredskab. På samme måde som jeg heller ikke vil vente med at købe den første brandbil til mit beredskab barr fordi der måske kommer en bedre model om et par år. Det var vist en af lærlingene fra corona og Mpox??. Men selvfølgelig glemmer mennesker hurtigt:-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind