Bavarian Nordic — Juni 2023
-
Godmorgen. Virker beskeder ikke her på sitet mere, kan kun se min indbakke, men kan ikke sende?
-
Mit virker fint- har lige sendt en test til dig, @WT. Tryk på den person, du vil skrive en besked til, så dukker der en linie op øverst, du kan anvende.
-
ahh, 1000 tak!
-
@Pensionisten - Kan du mon se den besked, du lige har sendt til @WT? For jeg har aldrig kunnet se mine sendte beskeder... De forsvinder bare...

-
..man kan kun se dem, man får...ser jeg lige

-
Det er flere år siden, at vi af tekniske og lagringsmæssige årsager fjernede arkiv for sendte beskeder. Det er første gang, at dette omtales. Mvh Helge
-
Kort video - Bavarian Nordic ' Novo Nordisk ' Zealand Pharma ' Anavex ' Stenocare ' Brain+
Efter kvartalsregnskaberne er afsluttede, vælter det ikke ligefrem ud med store nyheder fra de forskellige selskaber generelt. Helge Larsen koncentrerer sig i denne opdatering om aktiekursudklingen i nogle af de mest omtalte selskaber på ProInvestor.com. https://www.proinvestor.com/boards/113234
-
Lukker i dagens laveste kurs, ikke et godt tegn
-
Ja, det kan være svært at levere, da - som jeg forstår det, @1964, - det tager mindst 5 måneder at producere Encepur - og hvis efterspørgslen er så stor, at der er ved at blive meldt udsolgt i flere lande Euro- og hvis Bava ikke endnu ikke selv producerer vaccinen, men er afhængig af GSK's velvilje til at skrue op for produktionen, så er det svært at møde en ekstraordinær efterspørgsel her og nu... Sverige står også og mangler en TBE-vaccine snart...
-
Delte meninger om bavarian nordic https://www.euroinvestor.dk/nyheder/populaer-dansk-aktie-splitter-vandene-stort-potentiale-eller-stor
-
Godmorgen

-
-
Resultater fra 36 forsøgspersoner, som ikke var blevet vaccineret med en booster uden for forsøget, og ikke havde konstateret COVID-19 sygdom eller havde positiv PCR-test for SARS-CoV-2 undervejs i forsøget, viste, at 12 måneder efter boostervaccinationen med ABNCoV2 forblev de neutraliserende antistoffer mod Wuhan-varianten og de tidligere varianter af bekymring (beta, delta og omikron BA.4/5) på niveauer, der er associeret med et højt beskyttelsesniveau (>90%)1
-
Paul Chaplin, administrerende direktør i Bavarian Nordic, udtaler: “Det er opmuntrende at se vedvarende antistofresponser mod de tidligere varianter af bekymring i et år efter vaccination med ABNCoV2, hvilket ikke er påvist for andre COVID-19 vacciner. Om end de cirkulerende XBB-varianter anses for at være mindre smittefarlige, er de svagere immunresponser mod denne senere og mere fjerne variant dog en bekymring, som vi vil undersøge nærmere i det igangværende fase 3-forsøg.”
-
får vi en mail lige om lidt..
-
Der kom den!!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind