Bavarian Nordic — Juni 2023
-
..som Springsteen sang. Det er kun i Land of Confusion...i lille hyggelige dannevang, står vi skoleret, når de store svinger stokken...det så vi da i fuldt flor under Corona...jeg har naturligvis forklaringen, den lader vi ligge.
-
@YPE Ja/Nej - De seneste 3 måneder har jeg suppleret 4x ved hhv 201, 192,80, 196,80 og 191,35. Men solgte 75% af de første 2 køb ved 207,80, og 60% af de sidste 2 køb ved 201,70.... hvis det giver mening. Pga. delvis frasalg har jeg samlet set blot øget min Bava portefølje med 7% i de 3 måneder. Til gengæld er min GAK nu på et fornuftigt niveau. Jeg vil løbende fortsætte med at reducere, indtil min Bava-eksponering udgør ungefær max 10% (pt. udgør d. 20%). Hvad med dig...?
-
@Cupcake, Lyder som du køber på rigtige tidspunkter. Jeg har opgivet at daytrade, og i stedet prøver jeg at være langsigtet. BN er meget interessant nu. Jeg er i gang med at overbevise mig selv om at gå ind i den. Hvis jeg gør, bliver det ikke kun 10%, men 50% eller mere.
-
-
...lad os så få de gode covid data på primære og sekundære endpoints, så de kan blive ristet..er ved at blive godt utålmodig.
-
..iøvrigt ingen svar fra IR om hvor encepur er tilgængelig i DK...og hvorfor besværligheden...men han har nok travlt med templates til de kommende mails

-
Se medwatch vedr encepur
-
Lige kommet: Efterspørgslen efter en blive vaccineret mod skovflåtbåren meningoencephalitisvirus (TBE-virus) er netop nu så stor, at Bavarian Nordic ikke længere kan følge med efterspørgslen.
-
Det fremgår af en opdatering hos Lægemiddelstyrelsen, hvor styrelsen advarer om forsyningsvanskeligheder for vaccinerne Encepur og Encepur Barn, der er samme vaccine i en lavere dose. For begge gælder det, at Lægemiddelstyrelsen først venter bedring i forsyningerne sidst i november.
-
ah...perfect Stockwatch1
-
..ja så kan det være, at de 200 mill for kvartalet er lavt sat...hvis de ligefrem er løbet tør, man producerer vel med en vis buffer for udsving i efterspørgslen.
-
..her er artiklen, med paywall https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article16067393.ece?utm_source=Feed&utm_medium=latest
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind